Re: Etiopia

Data: 2019-09-10 08:10:25
Temat: Re: Etiopia
Od: j...@o...pl

W dniu niedziela, 8 września 2019 17:44:25 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> Oj, Negus Negesti
> Ratuj Abisynię
> Bo są zagrożone
> Południowe linie...

Przepraszam Jakubie, że wkleję tu swój tekst, zresztą zgodny z prawdą,
której ktoś nie chce usłyszeć.

pozdrawiam przy tym altanę, jacek

Polacy, gazebo, zrobili w tym temacie najprawdopodobniej najwięcej na świecie,
a już na pewno w Europie.
Nie pamiętam danych, możesz być może znaleźć je w i-necie, ale pamiętam
meritum, czy konkluzję, jak kto woli to nazwać.
Otóz po wojnie w Polsce lesistość wynosiła 20%, a na ten czas mamy 30% lesistości.
Nie wiem, czy w którymkolwiek kraju na świecie po roku 45 lesistość wzrosła,
ale chyba w żadnym o 50%, a już na pewno w żadnym europejskim.

I taki sukces, Gazebo, zawdzięczamy polskim gajowym, którzy po 45' nie dali się
złamać komunistycznym łupieżcom i kultywowali programy dbania o lasy wbrew
powszechnemu naciskowi tychże; po prostu była i jest to ostoja dawnej kultury
gospodarczej i politycznej, niekoniecznie nastawiona na krótkotrwały zysk
(zrozum też dobrze, że takim zyskiem nie był zakaz wycinania kornikowych drzew
w Puszczy Białowieskiej, bo to czyste marnotrawstwo, ale nie ze wszystkim PIS
może jeszcze walczyć, także w sprawach politycznych, jak choćby wytoczenie
procesu przestępcy B. Komorowskiemu za działania przeciwko Panu Sumlińskiemu,
i nie we wszystkich może mówić prawdę, jak choćby o zabójstwie Andrzeja Leppera itp.
sprawach).

Ty, Gazebo, nadal nie zdajesz chyba sobie sprawy, że w wielu dziedzinach
jesteśmy przodującym krajem i nawet śmiem twierdzić, ze ogólnie najwspanialszym,
mimo zajadłej ekipy sprzedawczyków, którzy przez całe dzieje są dziegciem nas
nękającym.
<<<