Re: Eugenika - w imię postępu?

From: "A. Filip" <a...@b...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.polityka,pl.sci.filozofia
Subject: Re: Eugenika - w imię postępu?
Date: Wed, 05 Oct 2016 08:39:33 +0200 (CEST)

LeoTar <L...@w...pl> pisze:
> TVP1 wyświetliła dzisiaj o 20.30 film Grzegorza Brauna zatytułowany
> "Eugenika - w imię postępu". Warto zobaczyć w kontekście nie tylko
> toczącej się dyskusji na temat dopuszczalności aborcji. Cały film pod
> adresem https://www.youtube.com/watch?v=kxghpgRliO0. Naprawdę warto
> zobaczyć i zastanowić się nad jego przesłaniem.

Czy w RP3 aborcję dzieci "z zespołem Downa" są
przymusowe/obowiązkowe/wymuszane?
Jakie wsparcie dla dzieci "z zespołem Downa" RP3 oferuje i jakie będzie
oferować po zmniejszeniu listy dozwolonych powodów aborcji?
Ile to będzie kosztować?
,,Życie ludzkie jest ponoć bezcenne ale budżet (NFZ) jest *i będzie* ograniczony."

Chcesz się wpierdalać w *ostrą* bieżącą politykę miej jaja robić to
otwarcie albo wal się prosto na drzewo. Ja mam do kurwy nędzy dość
dyskusji ala taka jaka była o wyższości armii zawodowej nad armią z
poboru z niezwykle starannym unikaniem kwestii "*JA* nie chce pójść w
kamasze" i "Mnie (już) w kamasze nie wezmą".

Polityczna aborcyjna puszka Pandory została otwarta. IMHO obecny
kompromis się nie utrzyma a szansę na rozszerzenie wskazań do legalnej
aborcji (w następnych dwóch kadencjach Sejmu) są większe niż na
ograniczenie. Bardzo wyraźnie większe ale nie przygniatająco większe.
IMHO chamskie przepchnięcie tej ustawy zaostrzającej wychyli wahadło do
przyszłego cofnięcia poza stan obecny.

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata. (Przysłowie afgańskie)