Re: Faszyzm nie jest wcale taki zły!

Data: 2017-09-03 09:20:59
Temat: Re: Faszyzm nie jest wcale taki zły!
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>

Chiron pisze:
> Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> Są takie matki. Są takie kobiety. Nie wiem, jaka część jest takich -
> ale są. Jednak jest też wiele innych - wspaniałych matek.

Nie ma Chironie altruistycznych matek. Wszystko co wygląda na dobre to
poza, którą przyjmują by ukryć swa wole dominacji, która wypływa z ich
braku poczucia własnej wartości. A to, że mężczyźni tego nie dostrzegają
to efekt głębokiego uzależnienia chłopców od matek, które to
uzależnienie partnerki tych niedojrzałych i nieusamodzielnionych dużych
chłopców wykorzystują do podporządkowania ich sobie. Podporządkowawszy
sobie partnera-ojca ich dzieci robi kobieta z dziećmi wszystko co chce
narzucając własny model wychowania dzieci z wbudowanym zakazem
seksualnym włącznie. Ten zakaz czyni wprawdzie zło również jej córce ale
dzięki temu utrzymuje kobieta w ryzach niedorozwinięty gatunek homo
sapiens. Niedorozwinięty bo nieświadomy tego jak wychowywać dzieci by
nie wyrastały z nich jednostki uzależnione. Jednostki które dzięki
wzbudzonej przez kobietę przemocy dążą do... wolności. To taka
przedziwna kwadratura koła, której efektem będzie odzyskanie świadomości
tego co konieczne w wychowaniu dziecka, uwolnienie się od zakazu i
globalne wyzwolenie z umysłowej niewoli.

Reasumując - co wielokrotnie podkreślałem - generując przemoc wymusza
kobieta na swoim partnerze poszukiwanie drogi wyjścia z domu niewoli,
techniki, która uwolni ją od przymusu zniewalania partnera i stawania
sie przez nią seksualną niewolnicą mężczyzny. A właściwie to niewolnicą
jej własnych przekonań, które budowała poczynając od pierwotnego stanu
niewiedzy.

> Przykro mi, że żadnej takiej nie znasz.

Znam takie, które po swoich negatywnych doświadczeniach ze swoimi
pierwszymi rodzinami przyznają mi teraz rację. Dlaczegóż by jednak nie
pokusić się o to by to pierwsza rodzina nie miała być szczęśliwą i by
szczęśliwe było potomstwo z pierwszej rodziny. Dlaczegóż to dopiero
negatywne doświadczenia z pierwszej, przegranej rodziny pozwalałyby nam
zbudować szczęśliwe stadło, ale już bezdzietne podczas gdy zaszczepione
przemocą dzieci z pierwszej rodziny rozsiewać będą przemoc w przyszłość.
Pomyśl Chironie, o ile piękniejszy byłby świat gdyby wyeliminować z
niego przemoc.

> Nie jest to może Twoja wina - no ale moja także nie.

Zamiast szukać ROZWIĄZANIA Ty poszukujesz WINNEGO. Czyżby nie było Cię
stać na wyjście poza ten schemat ciągłego poszukiwania kozła ofiarnego i
odżegnywanie się od tego, że to na pewno nie Ty? Jesteś egoistą i
egocentrykiem.

> Jednak wnioskowanie na podstawie WYŁĄCZNIE jednej sytuacji (jednej
> osoby) i dopasowywanie innych związków do swoich teorii - to z całą
> pewnością potworny gwałt zadany logice.

Gwałtem na logice jest nie-poszukiwanie rozwiązania bądź ucieczka od
rozwiązania rokującego nadzieję, chociażby rozwiązanie to wyglądało na
nieprawdopodobne do wdrożenia, w sytuacji kryzysowej. Nawet gdyby
rozwiązanie to zbudowane zostało na pojedynczym przypadku. W końcu
wszystkie nowości budowane są na pierwszym, pojedynczym doświadczeniu a
dopiero później dorabia się do nich statystykę. :-)

> -- Chiron

LeoTar Gnostyk