Re: Feministki na reaktory!

Subject: Re: Feministki na reaktory!
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.polityka
From: CookieM <t...@d...not.spam>
Date: Thu, 29 Oct 2015 17:48:54 +0100

W dniu 29.10.2015 o 17:29, Ikselka pisze:
> ...jądrowe!
>
> http://niezalezna.pl/71611-uchodzcy-domagaja-sie-sek
su-lekarz-powiedzial-mi-zebym-uprawial-go-z-kimkolwi
ek

> [...]
> Przecież młodzi i nie tylko młodzi mężczyźni potrzebują zaspokojenia swoich
> potrzeb, a tymczasem im się tego uniemożliwia.
> Jest to jawna ksenofobia, nietolerancja i skutek mowy nienawiści.
> Mam nadzieję, że nasze wzięte feministki temu problemowi stawią czoła,
> tudzież innych organów.
>

> Chii | 07.10.2015 [11:03]
>
> Czekamy na specjalną misję Feminoteki do obozów imigrantów. W nagrodę
> pojadą te, które miały najwięcej zdjęć i wywiadów z uwielbieniem i
> zachwytami dla imigrantów. Statek Kobiet na Falach może pomóc je wozić od

Borze co za dzikus! Nawet nie wie jak się rozładować! Nasi dziarscy
chłopcy mogą mu służyć przykładem jak to się robi, bo nasze kobiety są
najpiękniejsze (z wyjątkiem feministek, zostały feministkami, bo są
nieładne, a nieładna kobieta zostaje w Polsce feministką). Można też
inaczej się rozładować ale w prawilnej Polsce to grzech ciężki a poza
tym onaniści to z reguły słabeusze i nieudacznicy więc wymierają w
drodze selekcji naturalnej.