Garnek rzymski glazurowany czy nie

11. Data: 2015-11-25 21:57:55

Temat: Re: Garnek rzymski glazurowany czy nie
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-11-25 21:16, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Muszę to rozkminić.

Nie pieprz za bardzo.

> Pewnie nie dożyję. Ale u siebie ubytków znaczących nie notuję.

Zbytki takie, ot.

12. Data: 2015-11-25 22:10:29

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Nie pieprz za bardzo.

Mógłbym też koperkować.

> Zbytki takie, ot.

A nie zabytki czasem, he?

Jarek

--
"Nie pieprz Pietrze wieprza pieprzem
dziś nie jeden przez to wieprzem"

13. Data: 2015-11-26 16:23:50

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Te teksty mogliście żucać na polszczyznę,
a na pytanie nikt mi nie odpowiedział.

--
_____http://ortografia.ma7.eu_____zmiana adresu strony
w zakładce 'inne', nowa wersja syntezatora mowy GdakMini2_99 ,

14. Data: 2015-11-26 17:40:42

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-11-26 16:23, obywatel Stokrotka uprzejmie donosi:
> Te teksty mogliście żucać na polszczyznę,
> a na pytanie nikt mi nie odpowiedział.

NTG

15. Data: 2015-11-26 21:54:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Nov 2015 18:07:38 +0100, Stokrotka napisał(a):

> A co to jest garnek żymski?

To jest taka jakby gęsiarka z wypalanej gliny, takiej, z jakiej kiedyś
robiono doniczki:
http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string
=garnek+rzymski&sourceid=Mozilla-search&bmatch=engag
ement-v10-promo-sm-sqm-hou-1-3-1120

--
XL
2005 - Islam ekspansywny:

16. Data: 2015-11-26 21:55:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Nov 2015 17:40:42 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-11-26 16:23, obywatel Stokrotka uprzejmie donosi:
>
> NTG

Chciało Ci się odpowiedzieć bzdurne "NTG", a nie chciało się linka
podrzucić - podziwiam.

17. Data: 2015-11-26 23:09:20

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciało Ci się odpowiedzieć bzdurne "NTG", a nie chciało się linka
> podrzucić - podziwiam.

Nie mam takiego parcia. Jak inni - podziwiam.

18. Data: 2015-11-27 07:41:29

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-11-26 o 16:23, Stokrotka pisze:
> Te teksty mogliście żucać na polszczyznę,
> a na pytanie nikt mi nie odpowiedział.

Wrzuć w gugla "garnek żymski", pewnie odpowie.
--
B.

19. Data: 2015-11-27 09:15:14

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-27 o 07:41, bbjk pisze:

> Wrzuć w gugla "garnek żymski", pewnie odpowie.

a skąd !!!
poprawił sukinsyn ;)
M.

20. Data: 2015-11-27 09:22:56

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-11-27 o 09:15, Marsjasz pisze:

> a skąd !!!
> poprawił sukinsyn ;)

No to znikąd pomocy.
--
B.

[gdzie] sok z kiszonej kapusty (w 3c) :)
Pao de Queijo
Rosół wieprzowy
Bulgur
Co to za owoc?