Re: Głupota potrzebna do przetrwania gatunku.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Fri, 12 Apr 2013 05:50:15 -0700 (PDT)
Subject: Re: Głupota potrzebna do przetrwania gatunku.
From: glob <r...@g...com>

On 12 Kwi, 10:03, m...@g...com wrote:

> Tzw. "kobieta zdroworozsadkowa" NIGDY nie zdecyduje sie na dziecko. Bo WIE co to
oznacza.
> Dlatego natura warunkuje ograniczenie poczytalnosci kobiet (mezczyzn zreszta tez
tyle ze w nieco innym wymiarze) -by uchronic nasz gatunek przed wymarciem. ;)

W europie mamy kryzys demograficzny a jednocześnie kobiety i mężczyźni
są coraz bardziej wykształceni i osoby wykształcone nie chcą mieć
dzieci lub niewiele, w Afryce przeludnienie chociaż padają z głodu i
rodzą po dziesięcioro, gdzie nie ma pożywienia, głupota która pozwala
nie przejmować się co będzie.
W Polsce kobiety wyglądają na mądre bo nie rodzą nawet jak głupota
kościoła chce je do tego zmusić. Po wiochach rodzą bezczelnie z
głupoty i nikt nie wie co ma z tym czymś wogóle zrobić.