Re: Gluten nie jest szkodliwy, poza celiakią?

Data: 2015-02-26 10:17:24
Temat: Re: Gluten nie jest szkodliwy, poza celiakią?
Od: krys <k...@p...onet.pl>

Pszemol wrote:

> "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> W ogóle zastanawiam się czemu większe skrzyżowania w naszych
> miastach nie zrobi się według tego wzoru:
> https://www.youtube.com/watch?v=RjrEQaG5jPM
> Podoba Ci się?

Jakoś sobie ludzie radzą, nie? I nawet wypadków tam za dużo nie ma.

> Jest to wyraz nadgorliwości Straży Miejskiej/Policji - zgoda.
> Sam nie przestrzegam czerwonego światła gdy przechodzę
> przez ulicę na pustej drodze gdzieś na odludziu ale rozumiem
> potrzebę jednolitych przepisów i uznałbym swoja winę gdyby
> nadgorliwiec jakiś wyznaczył mi mandat - ale jakoś w Krakowie
> się to nie zdarza... Staram sobie przypomnieć teraz czy kiedykolwiek
> dostałem jakiś mandat jako pieszy i nie pamiętam - chyba nie.

Ja mnieszkam w wólce na zadupiu, 2500mieszkańców, ale jest droga wojewódzka.
i dyżurna "kijanka", która poluje na tych przestępców, którzy przechodzą
przez jezdnię nie na pasach, tylko gdzie popadnie. A ruch taki, że hoho,
Marszałkowska to jest mały pikuś. I mandaciki lecą.

> [...]
> dla samochodów - jeśli zrobisz przepis, że pieszy może zignorować
> czerwone światło i wejść na jezdnię w dowolnym miejscu i w dowolnym
> momencie to jazda samochodem po ulicach będzie katastrofą...
> W wielu miejscach będzie to oznaczało paraliż gdy ludzie będą
> kapać po jednym człowieku i w praktyce tamować ruch kołowy.
> A nie myśl że tak nie będzie jak zniesiesz mandaty dla pieszych,
> bo niby dlaczego ja jako pieszy miałbym te 30 sekund czekać
> jeśli nie muszę? Niech kierowca na mnie poczeka, i cały
> korek kierowców za nim też... I autobus i tramwaj też... a czemu nie?

Naprawdę uważasz, że ludzie będą masowo wtarabaniac sie pod sznur ciagnących
pojazdów, ryzykując, że któryś kierowca nie będzie uprzejmy/dość bystry żeby
zahamować?
Albo po zatrzymaniu nie wyskoczy, żeby ręcznie uświadomić niestosowność
zachowania?
J.

www.kontestacja.com