Gluten nie jest szkodliwy, poza celiakią?

81. Data: 2015-02-21 16:27:21

Temat: Re: Gluten nie jest szkodliwy, poza celiakią?
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message
news:54e8a225$0$2189$65785112@news.neostrada.pl...

> A dlaczego miałby coś takiego podpisywać? Czy kiedy kupuję samochód,
> proszę sprzedawcę/producenta o podpisanie gwarancji, że tym samochodem się
> nie zabiję, ani nie spowoduję wypadku? Rolą lekarza (tak jak producenta
> samochodu) jest spełnienie rzetelnie swojego obowiązku, zminimalizowanie
> niebezpieczeństw przy użyciu sztuki swojego zawodu,
> a nie CUDOTWORZENIE.

Lepiej już tego sam bym nie ujął.

82. Data: 2015-02-21 16:29:03

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> To prawda, wszak lekarze mają to tylko wcisnąć ludziom.

Nie, to nie tak - lekarze nie mają tyle chemii na studiach co farmaceuci.
To raz. Dwa - lekarze pierwszego kontaktu mają diagnozować choroby
"z grubsza" i na tym się znają. Resztą zajmują się SPECJALIŚCI.
Dlaczego? Bo specjalista ma dużo głębszą wiedzę na ścisły/wąski
temat a lekarz pierwszego kontaktu ma wiedzę płytszą ale szeroką.

83. Data: 2015-02-21 16:35:51

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .02.2015 o 15:53 Qrczak <q...@q...pl> pisze:

> Dnia 2015-02-21 15:39, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

> Jak gniazdko i wtyczka.

Jak kwiatek (kobieta!!!) i doniczka.

Nawiasem, określenie wtyk męski/żeński jest w elektrotechnice stosowany
"od zawsze" i nie ma już płciennych skojarzeń.
Ale kiedyś zdarzyło mi się zostać prawie spoliczkowanym, kiedy młoda
adeptka krótkofalarstwa została przez mnie poinstruowana " tutaj wchodzi
wtyk męski".

--
Trefniś

84. Data: 2015-02-21 16:40:46

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Masz rację, nieprecyzyjne. Co nie zmienia faktów dla mózgu.

Zmienia zasadniczo. Mówienie że ktoś podaje rtęć bezpośrednio do krwi
nie jest brakiem precyzji - jest wyrachowanym straszeniem ludzi
złym skojarzeniem z rtęcią. To tak jakbyś chciała kogos przekonać do
niejedzenia miodu i powiedziała (prawdę!) "jesz rzyguliny pszczół" :-)
To jest wożenie się po emocjach, wykorzystywanie skojarzeń do swoich
celów, manipulacja strachem, uczuciami matczynymi do dziecka, itp...

> O mnie piszesz?

A jesteś autorką omawianego artykułu ? Miło mi doktorze Jerzy Jaśkowski :-)

> A bierzesz pod uwagą wagę dziecka, drogę podania, wiek, czyli stopień
> rozwoju dziecka?
> Dlaczego dzieciom nie podaje się wódki?

Zanim tym się zajmiesz, zwróć uwagę na zasadniczą różnicę gdy ADI
dotyczy dawek przyjmowanych CODZIENNIE PRZEZ CAŁE ŻYCIE.
Jaki to ma związek z jednorazową szczepionką?

> Jaśkowski to wyjaśniał wielkorotnie, jeśli naprawdę Cię to interesuje,,
> odsyłam do jego artykułów. Zapewniam, ze zrobi to lepiej, niz ja.

Nie odsyłaj mnie do niego - napisz mi czemu TY się z tym zgadzasz.
Bo chyba dobrze zakładam, że się z nim zgadzasz, skoro cytujesz go tutaj?

> Całkiem mozliwe. Ale nie narzekam.

A powinnaś, bo ewidentnie dałaś się zmanipulować.
Ja nie tylko narzekam, byłbym na Twoim miejscu wkurzony!
I uderzyłbym z pretensjami od razu do autora tego wadliwego artykułu
z pytaniami czy CELOWO wprowadził mnie w błąd czy po prostu sam
nie wie co pisze.

> Ale pominięcie filtru właśnie jest clou - bo włąnśnie o te bezposredniość
> chodzi.

Ustaliliśmy już, że to "clou" to wynik wadliwego eksperymentu.
Bariera krew-mózg istnieje i pracuje u dzieci od samego początku.

> To samo zresztą mówi dr. Andrew Kulisz, specjalista od leczenia autyzmu.

Być może pisze głupoty.
Tak jak dr Jerzy Jaśkowski w zacytowanym przez Ciebie tekście.

> Jaśkowski pod każdym tekstem wypisuje całą litanię źródeł.
> Ja mu wierzę.

Wykazałem już jeden EWIDENTNY błąd w jego artykule (na temat ADI)
a Ty mu dalej wierzysz? Dlaczego?

> Jak chce Ci się, to weryfikuj, ja jestem za cienka żeby polemizować z
> lekarzem który w tym siedzi od lat.

Ale inni lekarze też siedzą w tym od lat.
Ty jednak wybierasz tego lekarza a nie innego.
Na jakiej podstawie to robisz, skoro sama przyznajesz żeś za cienka?

> http://szczepienia.blog.pl/143/

Sugerujesz że nie zrobił błędu bo głupcem nie jest, czyli celowo manipuluje?

85. Data: 2015-02-21 16:44:00

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Trefniś" <t...@m...com> wrote in message

> Jak kwiatek (kobieta!!!) i doniczka.

A tego to nie rozumiem...

> Nawiasem, określenie wtyk męski/żeński jest w elektrotechnice stosowany
> "od zawsze" i nie ma już płciennych skojarzeń.

Nie? 8-O
Przecież właśnie z tych płciowych skojarzeniach się to określenie wzięło!
Wtyk męski to ten co ma bolce, żeński ma dziurki. Co Ci się tu nie zgadza?
:-))

> Ale kiedyś zdarzyło mi się zostać prawie spoliczkowanym, kiedy młoda
> adeptka krótkofalarstwa została przez mnie poinstruowana " tutaj wchodzi
> wtyk męski".

Świntuch :-)

86. Data: 2015-02-21 16:49:30

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-21 o 16:35, Trefniś pisze:

> [...]
> Ale kiedyś zdarzyło mi się zostać prawie spoliczkowanym, kiedy młoda
> adeptka krótkofalarstwa została przez mnie poinstruowana " tutaj

Bo trzeba było przy okazji opowiedzieć o czułości wejścia i czułości
wyjścia. ;)

Ewa

87. Data: 2015-02-21 16:51:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Feb 2015 16:35:51 +0100, Trefniś napisał(a):

> " tutaj wchodzi
> wtyk męski".

Może chodziło jej tylko o logikę - trudno, żeby coś, co z samej budowy jest
"wtykiem", bo się to w coś wtyka, nie miało właśnie w coś "wchodzić". Wg
logiki przymiotnik "męski" dla "wtyku" jest już generalnie zbędny. Wiem,
wiem, ze w elektrotechnice istnieją też takie "cuda", jak "wtyki żeńskie",
no ale tego nazewnictwa to ja już naprawdę nie rozumiem 3-)))
--

XL
pewni siebie.

88. Data: 2015-02-21 17:00:05

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

> To tak jakbyś chciała kogos przekonać do niejedzenia miodu
> i powiedziała (prawdę!) "jesz rzyguliny pszczół" :-)

Najlepiej jest w takiej sytuacji w przystępny sposób wyłożyć
technologię produkcji miodu spadziowego.

Jarek

--
Za brudny syrop pachnący miód
owady przynoszą ci co dnia

89. Data: 2015-02-21 17:00:27

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message
> [...]
> wiem, ze w elektrotechnice istnieją też takie "cuda", jak "wtyki żeńskie",
> no ale tego nazewnictwa to ja już naprawdę nie rozumiem 3-)))

Pomogę Ci, to proste... elektronicy są bardzo tolerancyjni i pozwalają
dziewczynkom na wtykanie żeńskich wtyków do męskich gniazdek :-)))

Tu masz przykład gniazdka męskiego:
http://ecx.images-amazon.com/images/I/31s7bwEBtPL._S
X425_.jpg

A tu wtyczki żeńskiej:
http://i00.i.aliimg.com/img/pb/039/824/687/687824039
_957.jpg

90. Data: 2015-02-21 17:02:42

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Najlepiej jest w takiej sytuacji w przystępny sposób wyłożyć
> technologię produkcji miodu spadziowego.

Tak samo jak w przypadku tematu szczepionek, unikać przerażająco-brzmiących
sformułowań typu "wstrzykiwać rtęć dziecku (!) wprost do krwi/mózgu"...

Patriotyzm narodowy a kuchnia polska
Czym ostrzyć :-)
Bigos dla Iwanosa
Noże ceramiczne
Chleb pszenny z dodatkiem czarnych oliwek z puszki