Re: Gluten nie jest szkodliwy, poza celiakią?

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Gluten nie jest szkodliwy, poza celiakią?
Date: Sat, 21 Feb 2015 09:40:46 -0600

"krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message
news:54e8a19d$0$14678$65785112@news.neostrada.pl...

> Masz rację, nieprecyzyjne. Co nie zmienia faktów dla mózgu.

Zmienia zasadniczo. Mówienie że ktoś podaje rtęć bezpośrednio do krwi
nie jest brakiem precyzji - jest wyrachowanym straszeniem ludzi
złym skojarzeniem z rtęcią. To tak jakbyś chciała kogos przekonać do
niejedzenia miodu i powiedziała (prawdę!) "jesz rzyguliny pszczół" :-)
To jest wożenie się po emocjach, wykorzystywanie skojarzeń do swoich
celów, manipulacja strachem, uczuciami matczynymi do dziecka, itp...

> O mnie piszesz?

A jesteś autorką omawianego artykułu ? Miło mi doktorze Jerzy Jaśkowski :-)

> A bierzesz pod uwagą wagę dziecka, drogę podania, wiek, czyli stopień
> rozwoju dziecka?
> Dlaczego dzieciom nie podaje się wódki?

Zanim tym się zajmiesz, zwróć uwagę na zasadniczą różnicę gdy ADI
dotyczy dawek przyjmowanych CODZIENNIE PRZEZ CAŁE ŻYCIE.
Jaki to ma związek z jednorazową szczepionką?

> Jaśkowski to wyjaśniał wielkorotnie, jeśli naprawdę Cię to interesuje,,
> odsyłam do jego artykułów. Zapewniam, ze zrobi to lepiej, niz ja.

Nie odsyłaj mnie do niego - napisz mi czemu TY się z tym zgadzasz.
Bo chyba dobrze zakładam, że się z nim zgadzasz, skoro cytujesz go tutaj?

> Całkiem mozliwe. Ale nie narzekam.

A powinnaś, bo ewidentnie dałaś się zmanipulować.
Ja nie tylko narzekam, byłbym na Twoim miejscu wkurzony!
I uderzyłbym z pretensjami od razu do autora tego wadliwego artykułu
z pytaniami czy CELOWO wprowadził mnie w błąd czy po prostu sam
nie wie co pisze.

> Ale pominięcie filtru właśnie jest clou - bo włąnśnie o te bezposredniość
> chodzi.

Ustaliliśmy już, że to "clou" to wynik wadliwego eksperymentu.
Bariera krew-mózg istnieje i pracuje u dzieci od samego początku.

> To samo zresztą mówi dr. Andrew Kulisz, specjalista od leczenia autyzmu.

Być może pisze głupoty.
Tak jak dr Jerzy Jaśkowski w zacytowanym przez Ciebie tekście.

> Jaśkowski pod każdym tekstem wypisuje całą litanię źródeł.
> Ja mu wierzę.

Wykazałem już jeden EWIDENTNY błąd w jego artykule (na temat ADI)
a Ty mu dalej wierzysz? Dlaczego?

> Jak chce Ci się, to weryfikuj, ja jestem za cienka żeby polemizować z
> lekarzem który w tym siedzi od lat.

Ale inni lekarze też siedzą w tym od lat.
Ty jednak wybierasz tego lekarza a nie innego.
Na jakiej podstawie to robisz, skoro sama przyznajesz żeś za cienka?

> http://szczepienia.blog.pl/143/

Sugerujesz że nie zrobił błędu bo głupcem nie jest, czyli celowo manipuluje?