Re: Gołąbki w rzymskiej sałacie

Data: 2016-09-20 20:46:37
Temat: Re: Gołąbki w rzymskiej sałacie
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

Pani Justyna Vicky S. napisała:

> Gołabki bez zawijania - przepis Knorra albo Winiar na takie gołąbki z
> poszatkowaną kapustą. Robiłam kilka razy przy wykorzystaniu torebkowych
> przypraw, potem już samodzielnie, bez gotowca z torebki. Moje, wtedy
> znacznie młodsze dziecię, wciągało te gołąbki aż miło. Przy zwykłych
> zawijanych w kapustę marudził i odkładał kapustę na bok.... Aż nadszedł
> pewien dzień, kiedy to moje dziecię zaczęło jeść gołąbki zawijane w kapustę
> bez problemu :) Odtąd tylko takie królują na naszym stole :)

Smak zawsze ma pierwszeństwo przed "zdrowotnością" -- w to nigdy nie
wątpiłem. Gdyby mi ktoreś dziecię nie zjadło opakowania gołąbka, nijakich
pretensji bym o to nie miał. Labidzenie, że "taki zdrowy kawałek kapusty
do wyrzucenia" -- to by mi nawet do głowy nie przyszło. Mało sprytna
mama i tata im się trafili, bez zacięcia do robienia sztuczek i psikusów
dziatwie. I bez specjalnych chęci do słuchania marudzenia przy stole.

Jarek

--
A świstak siedzi i zawija w sreberka.