Gotowana młoda kapusta

71. Data: 2015-06-30 19:32:34

Temat: Re: Gotowana młoda kapusta
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ba, Ta, Co Często.
> Ta, Co Wie - i nie przetwarza tekstów jako swoje, tylko cytuje je JAWNIE,
> tylko i wyłącznie żeby nie pisać od fundamentów tego, o czym chce
> powiedzieć.
> KOLEJNOŚĆ u Tej jest ważna, proQro. ZAWSZE najpierw jest wiedza, potem
> wspomaganie się stosownym tekstowym cytatem. Nigdy odwrotnie. A już na
> pewno nie tworzenie własnych tekstów pod czyjeś pytania na podstawie
> wyguglowanych.

Tak, Ta Wie Wszystko.
Zwłaszcza Kolejność Zna U Wszystkich.

Pamiętajcie, Mistrz zna się na wszystkim.

72. Data: 2015-06-30 21:46:17

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Dnia 2015-06-30 18:45, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Tak, Ta Wie Wszystko.
> Zwłaszcza Kolejność Zna U Wszystkich.

Nie trzeba od razu Wiedzieć Wszystkiego. Dobrą strategią jest też
Wypisywanie Takich Gupot, Co To Się Ich Nawet W Guglu Nie Znajdzie
(ani w bibliotece, czy to miejskiej, czy akademickiej).

Jarek

--
Elektryfikacja przyszłością dla bydła.

73. Data: 2015-06-30 23:07:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Jun 2015 19:32:34 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-06-30 18:45, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Tak, Ta Wie Wszystko.
> Zwłaszcza Kolejność Zna U Wszystkich.

Na przykładzie wątku o zastosowaniach fotowoltaiki - kiedy czegoś jednak
nie wiem, to zanim tu zadam pytanie, szukam w guglu. A pamięć mam dobrą, oj
bardzo - i zawsze wiem, gdzie i co czytałam. Kiedy potem co do joty te same
informacje, z lekka dla niepoznaki przeredagowane, widzę w odpowiedziach
pana Specpoety Od Wszystkiego, no to przecież wiem, co widzę.

A Ty jak zwykle per proQra - Za Pokrzywdzonych Przez Tą Co Wie i Ty
Najlepiej Wiesz Których 3-}

--
XL
http://www.taniaksiazka.pl/pulapka-gender-karly-kont

74. Data: 2015-07-01 07:21:37

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

> Nie trzeba od razu Wiedzieć Wszystkiego. Dobrą strategią

Nie przeceniałabym z tą strategią.
--
B.

75. Data: 2015-07-01 23:18:51

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Basia napisała:

> Nie przeceniałabym z tą strategią.

A co z Tymi, Którzy Muszą? Bo jak tu pisać o tym, że u starej
Maciejowej urodziło się cielę z dwiema głowami? Jak o tym pisać,
skoro wydarzenie to gościło już na łamach "Wieści Kumoterskich",
a zacny ten periodyk regularnie macany jest przez spidery gugla,
więc to już nawet nie są wieści od kumotrów, tylko wieści od samego
Google. Nie można już odmalować własnymi słowy tego cielęcego
wzroku działającego ze zdwojoną siłą. Prawo pierwszej publikacji
ciąży bardziej jeszcze, niż prawo pierwszej nocy. Jak napisać o
latach swej młodości? Jak o Bitwie Warszawskiej? Jak o pracy
Alexandra Fleminga czy Ludwika Pasteura? Gugla wtedy nie było.
Ciężko żyje się ze świadomością wzroku Wielkiego Brata wciąż
wbitego w plecy. Ktoś powinien potwierdzć, ktoś powinien zaświadczyć,
że to wszystko prawda. Więc Ktoś Musi to poprzeć -- najlepiej jak
będzie link do blogu albo do katalogu prac na zaliczenie w gimnazjum
(nie pamiętam tylko, czy powinien być przed, czy po -- a ta kolejność
ponoć jest bardzo ważna).

Wszystko zostało opisane, po stokroć skopiowane, wszystko zaindeksowane.
Podobno ludzie przestali ze sobą rozmawiać, bo skoro wszystko da się
wyguglać, to już nie widzą powodu (a ja widzę inne powody tego zjawiska).
Może więc faktycznie lepiej, gdy Skoro Już Muszą, to plotą coś o krowie
Mućce przez drut ze słonka pędzonej, niżby mieli oddawać się nudnym
cytowaniom przez mądre algorytmy podsuniętym? A ja więcej uciechy niż
ze sztucznej inteligencji Google mam z tej naturalnej głupoty. Swojskiej
i przaśniej.

--
Jarek

76. Data: 2015-07-02 21:51:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> Wrote in message:

> No więc własnie -- nie mamy odrębnego określenia dla traktowania warzyw
> gorącą parą.

Mówcie za siebie. Reszta świata poddaje warzywa parowaniu - i są
one wtedy (u)parowane.

--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

77. Data: 2015-07-02 22:09:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> Wrote in message:

> Dla rozróżnienia mówi się "gotowanie na parze", ewentualnie "parowanie",
> ale to drugie jest dwuznaczne.

No i co z tego? Od ujednoznacznienia jest kontekst. Język polski
posiada takie słowa, tzw wyrazy wieloznaczne, ba, jest ich
mnóstwo, jak np pole, depresja, linia, pociąg, strona, spodnie,
zamek, język, kozak, koło, pedał, jazda, bez, kosa, koza,
wilk...
I ta ich właściwość żadnego nie dyskwalifikuje.

> A tak na marginesie - czy czasem
> ziemniaków dla świń nie przygotowuje się w parownikach?

PARnikach.

> Czy wtedy też
> się gotuje, czy paruje?

Parowanie w parniku, pieczenie w piecu, grillowanie na grillu,
suszenie w suszarni, liofilizowanie w liofilizatorze, warzenie w
warze [war].
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

78. Data: 2015-07-03 06:44:13

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.07.2015 o 22:09, XL pisze:

> [...]
>>

> Parowanie w parniku, pieczenie w piecu, grillowanie na grillu,
> suszenie w suszarni, liofilizowanie w liofilizatorze, warzenie w

Smażenie, wiadomo - w smażalni ale gotowanie w gotowalni? :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

79. Data: 2015-07-03 10:32:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 03 Jul 2015 06:44:13 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

> Smażenie, wiadomo - w smażalni ale gotowanie w gotowalni? :)

Owszem - gotowanie w gotowalni: w staropolszczyźnie gotowanie oznaczało
przygotowywanie, zamożne panie miały swoje gotowalnie, czyli dzisiejsze
garderoby (garderoba to zresztą dziś słowo wieloznaczne, używane na ogólne
na określenie posiadanych ubrań, pomieszczenia do ich przechowywania oraz
pokoju, w którym aktorzy/artyści szykują się do występu). Dzisiejsze
gotowanie, które oznacza ogólnie przyrządzane potraw w naczyniach, dawnej
było warzeniem.

80. Data: 2015-07-03 11:39:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Jul 2015 10:32:34 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> pokoju, w którym aktorzy/artyści szykują się do występu). Dzisiejsze
> gotowanie, które oznacza ogólnie przyrządzane potraw w naczyniach,

..a gotowanie np obiadu - oznaczało jego PRZYgotwywanie. Ogólnie strawę się
warzyło.

--
[...]

rzodkiew
Jakie mleko się bardziej pszypala: hude czy tłuste?
Niby kuchennie, a jednak psychologicznie :-)
Grupę uważam za zamkniętą 3-|
Re: Śmietana 36%