Re: Gotowanie z cyfrakiem Cz.3 Tiramisu

Data: 2004-06-21 08:22:00
Temat: Re: Gotowanie z cyfrakiem Cz.3 Tiramisu
Od: "Agata" <a...@g...com.pl>

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:7...@4...com..
.

(ciach)
> p.s. zastap kawe rozpuszczalna swiezo zaparzona prawdziwa (!),
> aromat jest piekniejszy
> K.T. - starannie opakowana

...hehehe...i zrob zdjecie ;)

a tak serio to nie mam czasu na zrobienie Tiramisu a zeby nie bylo jestem
przygotowana od roku. Mam zakupione specjalnie na ten cel biszkopty we
Wloszech w sierpniu 2003 i ukryte przed czujnym okiem jednego z domownikow
Amaretto (nie wiem jak to mozliwe ale zaczelo mi wyparowywac...co ciekawsze
nie mam zielonego pojecia jak to mozna pic...ze kawe doprawic..ok...ale
inaczej?. Wam moge zdradzic...jest schowane w lewej nogawce mojego skafandra
do nurkowania...w szafie).
I tak od roku ogladam ser mascarpone w sklepach i nie moge sie zdecydowac z
ktorej czesci Wloch Tiramisu mam wybrac :)

syndrom osiolka
agataw