Re: Gotowe surówki z supermarketu

From: Hans Kloß <d...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Gotowe surówki z supermarketu
Date: Sun, 29 Jun 2014 21:05:23 +0200

"Ikselka" <i...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
news:1xq8icq2684uc$.ol2c9i1jegaa$.dlg@40tude.net...

> Piszesz z punktu widzenia kogoś, kto o ile w ogóle kogoś hołubi, to tylko
> zgodzie ze wszystkimi, bo trudno być oryginalnym, kiedy taki styl ma
> większość ludzi :->
> No bo jakżebyś miała polubić "odmieńca"? Przecież jego "nikt" nie lubi, no
> to jakże Ty byś mogła. Samej stać się odmieńcem, hołubiąc "odmieńca"? -
> nie, to nie Ty, Twoja siła tkwi w ... jednorodnej (sorry) kupie :->
>
> Dziwi mnie ta Twoja wypowiedź skierowana akurat w stosunku do mnie, bo nie
> od dziś przecież wiesz, że delikatnie mówiąc _nie aspiruję_ do
> "hołubionych
> [...]
Szczególnie przy takich wywodach wychodzi z ciebie całą twoja głupota.
Takim właśnie fanzoleniem wystraszyłaś razem z debilami typu dżdżownica i
inne
marchewki, a także popierdolonym panslawem (niech mu ziemia ciężka będzie, a
robaki
w dupę gryzą) naprawdę wartościowych ludzi. Teraz można by tę grupę nazwać
x-selkowo-stokrotkowo.
A stokrotka nie jest pozytywnym odmieńcem, tylko osobą chorą psychicznie. I
nie trzeba mieć pięciu fakultetów z nauk medycznych,
tylko wystarczy jej wypociny na różnych grupach poczytać. No, ale dwa
psychole się dogadują ...