Gotowe surówki z supermarketu

31. Data: 2014-06-26 20:11:32

Temat: Re: Gotowe surówki z supermarketu
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Jun 2014 20:04:43 +0200, Ikselka napisał(a):

> Po pierwsze moja kuchnia nie jest mała, po drugie nie używam gazu, tylko
> żywego ognia z drew, czasem z węgla,

....oraz teraz już prądu...

> po trzecie... pleciesz, Stokrociu,
> troszku, ale lubię ten Twój folklor :-)

:-)

32. Data: 2014-06-26 23:02:37

Od: "Grzegorz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości

> Nie rozumiem. Czyli do surówki z kapusty nie dodajesz soli i cukru? W
> składzie tych sklepowych jest też ocet, olej, czasami majonez. Takie
> rzeczy w domu też się dodaje.

I bezwodnik kwasu siarkawego też?
Dwutlenek siarki jest właściwym konserwantem w tym przypadku.

Poza tym to stosuje się obniżenie pH (zakwaszacze) i niską temperaturę.
g.

33. Data: 2014-06-26 23:47:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Jun 2014 23:02:37 +0200, Grzegorz napisał(a):

> Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości

> warzyw,

> I bezwodnik kwasu siarkawego też?
> Dwutlenek siarki jest właściwym konserwantem w tym przypadku.

Tym gorzej, że dwutlenek siarki jest już we WSZYSTKIM, więc jednostkowa
norma nie załatwia sprawy.
http://tech.money.pl/medycyna/dodatki-do-zywnosci/e-
220-bezwodnik-kwasu-siarkawego-dwutlenek-siarki-1137
74/
Pytanie - czy jednostkowo są dotrzymywane normy ilościowe jego
stosowania... w co szczerze wątpię. Przy takich "suróweczkach" pewnie
dodają to jak im się "sypnie".
Niby z produktów sypkich=suchych on się szybko ulatnia po otwarciu
opakowania, ale czy z innych równie łatwo? - oto jest pytanie.

34. Data: 2014-06-27 09:44:51

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znaczy co - mam kroic wszystkie warzywa na początku (za chwilę napiszą,
> że witaminy się utleniają), kartofle (ktore czernieją) i czekać, aż
> kolejne warzywa zmięknę, by dorzucic następne?
Tak mniej więcej, no hyba, że masz 2 kuhnie.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

35. Data: 2014-06-27 12:03:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Jun 2014 09:44:51 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Tak mniej więcej, no hyba, że masz 2 kuhnie.

"2 kuhnie" to są potrzebne, jak sie koszernie gotuje :->

36. Data: 2014-06-29 02:11:56

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> po trzecie... pleciesz, Stokrociu,
> troszku, ale lubię ten Twój folklor :-)

Jak się hołubiło odmieńca wbrew wszystkim, to potem trzeba go utwierdzać
w poczuciu sensu pisania bzdur...

--
Nie sztuka być wielkim kucharzem mając kasę i kuchnię wielką
jak studio TV. Sztuką jest tworzyć dzieła kucharskie na 4m. kw.,

37. Data: 2014-06-29 16:17:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Jun 2014 02:11:56 +0200, Aicha napisał(a):

> Jak się hołubiło odmieńca wbrew wszystkim,
> to potem trzeba go utwierdzać
> w poczuciu sensu pisania bzdur...

Piszesz z punktu widzenia kogoś, kto o ile w ogóle kogoś hołubi, to tylko w
zgodzie ze wszystkimi, bo trudno być oryginalnym, kiedy taki styl ma
większość ludzi :->
No bo jakżebyś miała polubić "odmieńca"? Przecież jego "nikt" nie lubi, no
to jakże Ty byś mogła. Samej stać się odmieńcem, hołubiąc "odmieńca"? -
nie, to nie Ty, Twoja siła tkwi w ... jednorodnej (sorry) kupie :->

Dziwi mnie ta Twoja wypowiedź skierowana akurat w stosunku do mnie, bo nie
od dziś przecież wiesz, że delikatnie mówiąc _nie aspiruję_ do "hołubionych
przez wszystkich". Ta moja życiowa postawa jest bardzo spójna, bowiem także
delikatnie mówiąc _nie hołubię_ "hołubionych przez wszystkich", a już
zwłaszcza _nie hołubię_ "hołubiących jak wszyscy", o, od takich to jestem w
stanie dostać odruchu wymiotnego nawet. Bo lubię żyć trudniej, ale
oryginalnie i z większą satysfakcją. A tylko w "odmieńcach" można znaleźć
czyste dobro, naukę dla siebie, świeżość spojrzenia - czego nie znajdziesz
w szarej jednorodnej grupie, która każdą różnicę eliminuje, dbając o bliżej
nieokreślone (w tym konkretnym przypadku ani bliżej, ani nawet dalej)
bezpieczeństwo, ot, dba tylko o ciągłość swej bezpostaciowości, premiując
("hołubiąc") tylko konformistów.

Myślę, że swym wtrętem właśnie zasłużyłaś na kolejną słuszną porcję szarej
papki w nagrodę - od grupy.
:-/

38. Data: 2014-06-29 21:05:23

Od: Hans Kloß <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> ("hołubiąc") tylko konformistów.
>
> Myślę, że swym wtrętem właśnie zasłużyłaś na kolejną słuszną porcję szarej

Szczególnie przy takich wywodach wychodzi z ciebie całą twoja głupota.
Takim właśnie fanzoleniem wystraszyłaś razem z debilami typu dżdżownica i
inne
marchewki, a także popierdolonym panslawem (niech mu ziemia ciężka będzie, a
robaki
w dupę gryzą) naprawdę wartościowych ludzi. Teraz można by tę grupę nazwać
x-selkowo-stokrotkowo.
A stokrotka nie jest pozytywnym odmieńcem, tylko osobą chorą psychicznie. I
nie trzeba mieć pięciu fakultetów z nauk medycznych,
tylko wystarczy jej wypociny na różnych grupach poczytać. No, ale dwa
psychole się dogadują ...

39. Data: 2014-06-29 22:02:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Jun 2014 21:05:23 +0200, Hans Kloß napisał(a):

> Szczególnie

Sp...j.

40. Data: 2014-06-30 10:11:37

Od: Hans Kloß <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sp...j.

Spierdalać, to możesz sama i to w podskokach. W rabatki ze stokrotkami
najlepiej....

Krem czekoladowy
gołąbki z kaszy jaglanej
Precz z mlekiem!