Grzybobranie

21. Data: 2015-10-09 17:50:00

Temat: Re: Grzybobranie
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-09 o 17:23, Qrczak pisze:
> Podsumowując: nie wiem w takim razie, skąd moje ocje te wiadra
> zdrowych jurnych grzybków przywieźli...

Na targu byli.

Ewa

22. Data: 2015-10-09 17:54:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Oct 2015 17:23:08 +0200, Qrczak napisał(a):

> Chociaż jakieś wtedy byłyby niedorobione - nie świecą.

A bo to świecenie to dopiero na kliszy foto widać 3-)

23. Data: 2015-10-09 18:04:14

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na targu byli.

U kieleckiego gospodarza.

24. Data: 2015-10-09 18:46:05

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Podsumowując: nie wiem w takim razie, skąd moje ocje te wiadra
> zdrowych jurnych grzybków przywieźli... po Waszych informacjach
> można by domniemać, że z Czernobyla.
> Chociaż jakieś wtedy byłyby niedorobione - nie świecą.

Tam na wschodzie, jak grzyby są, to są:

http://www.liveinternet.ru/users/ceslava2009/post280
435671/

I wcale nie muszą świecić.

--
Jarek

25. Data: 2015-10-09 19:19:06

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Tam na wschodzie, jak grzyby są, to są:
>
> http://www.liveinternet.ru/users/ceslava2009/post280
435671/

I poziomki!

Ewa

26. Data: 2015-10-09 22:12:30

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 6 października 2015 07:26:44 UTC+2 użytkownik wolim napisał:
> Niby u nas susza, a ja dzisiaj rano, w drodze po świeże pieczywo, trzy
> piękne maślaczki w sosnach pod domem znalazłem.
>
> Trzeba było zweryfikować plany śniadaniowe. Będzie jednak jajecznica z
> grzybami :)
>
> Sezon na maślaki uważam za otwarty, choć w tym roku bardzo późno i
> pewnie wysypu nie będzie. W zeszłym roku w tych samych sosenkach
> nazbierałem tyle, że po ususzeniu wyszedł litr grzybów.

Polska połnocna/kaszuby- grzybow zatrzęsienie: prawdziwki, rydze-praktycznie tylko te
zbieram tyle tego jest. No i kurki wcześniej bo teraz już mało ich jest. Ale
gąski/zielonki na wydmach się już też pojawiają.

27. Data: 2015-10-11 08:38:48

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-09 o 13:22, Ikselka pisze:

> A co, podkrakowskie gorsze? inne?

Pytanie do sprzedawców-oszustów. ;-)

28. Data: 2015-10-11 09:45:37

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.10.2015 o 11:22, Trybun pisze:

> Niestety, nie jest to wiadomość potwierdzona osobiście.

No i już wiem.
Grzybów generalnie nie ma. Znalazłem zaledwie kilka podgrzybków, 2-3
prawdziwki, kilka kań i kilka maślaków przez 3-4 godziny spaceru po lesie.
Na sos dla dwóch osób wystarczyło ale na tym koniec.

Za to destylacja sfermentowanego kompotu z mirabelek okazała się całkiem
owocna, ale to już zupełnie inny temat ;)

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

29. Data: 2015-10-11 15:06:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Oct 2015 09:45:37 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

> [...]
>
> Za to destylacja sfermentowanego kompotu z mirabelek okazała się całkiem
> owocna, ale to już zupełnie inny temat ;)

Temat pod_grzybkowy, żtp :-)

30. Data: 2015-10-11 17:06:44

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.10.2015 o 15:06, Ikselka pisze:

> Temat pod_grzybkowy, żtp :-)

Otóż to :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)