Re: Hipotetyczny egzamin dla gim nazjalistów

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Hipotetyczny egzamin dla gim nazjalistów
From: XL <i...@g...pl>
<ok5e7l$4kj$1@node2.news.atman.pl> <ok5ibf$qqh$3@dont-email.me>
<ok5iu7$958$1@node2.news.atman.pl> <ok5ktt$3o7$1@dont-email.me>
<ok5mu1$d12$1@node2.news.atman.pl> <ok5p4i$hf6$1@dont-email.me>
<ok5qlv$gmh$1@node2.news.atman.pl>
<596674c2$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
<ok5tcs$j7s$1@node2.news.atman.pl>
<59668e0d$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
<okgcnl$dbv$1@node2.news.atman.pl>
<596bd9c4$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
<okhpq9$6f3$1@node1.news.atman.pl> <oki854$mfs$1@dont-email.me>
<okia0h$72s$1@node2.news.atman.pl> <okkt3h$hpb$1@dont-email.me>
Date: 18 Jul 2017 19:17:15 GMT

Pszemol <P...@P...com> wrote:
> "Nemrod" <n...@t...crusader.knights.org> wrote in message

> Myślisz, że Jezus by się tak odnosił do bliźnich?

Nie wycieraj sobie... Jezusem. Kiedy trzeba, potrafił i po łbach dać, i
przegonić.
Nie wiem zaiste, skąd u takich jak ty dyletantów tak powszechne jest
postrzeganie Jezusa jako świątobliwego zbabiałego fajtłapy, głoszącego
powszechny obowiązek pozwalania na włażenie sobie na głowę przez każdego,
kto tylko zapragnie.

> Nie mam nawet zamiarów dyskutować z Riemanem

Riemannem.
Riemann by się uśmiał setnie z twojego "niemania zamiarów" - LOL

> o fizyce.
> Dyskutuję z Tobą o obliczaniu sumy ciągu jedynek.

Po co dyskutujesz? Chcesz wyważać otwarte drzwi? Zabawne.