Re: Hotelove 333333333->

Subject: Re: Hotelove 333333333->
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Naja <s...@g...com>
Date: Thu, 11 Feb 2016 20:07:13 +0100

W dniu 2016-02-11 o 19:18, XL pisze:

> Bóg dozwolił mi przebywać w szpitalu tylko dwa razy - na oddziale położniczym. Tam
raczej się ludzie rodzą, jedynie wyjątkowo umierają. O pluskwach też tam nie
słyszałam, bo jakoś metalowe łóżka nie są tym, co pluskwy lubią najbardziej :->
> A jak będę umierać, to raczej już do domu nie wrócę, więc ani bakterii, ani
pluskiew ze sobą nie przyniosę.

> PS. Całą odzież łącznie z kapciami po wyjściu z położniczego i tak zawsze paliłam -
szpital to wszakoż wylęgarnia najodporniejszych szczepów bakterii :-]

z takim stosunkiem do szpitali to powinnaś była zamówić sobie personel
na swoje apartamenty a nie rodzić z zarobaczonym plebsem ją tak
zwyczajnie w świecie, piorę w dużej temperaturze. no i nie uważam
w przeciwieństwie do ciebie, że hospitalizacje lub ich brak, to dopust
Boży.

--
<< Nowela "Janko Muzykant" podobała mi się dlatego bo Janko miał talent
i marnował go.>>