Re: I po raz trzeci

Data: 2015-11-06 23:29:39
Temat: Re: I po raz trzeci
Od: "Pszemol" <P...@P...com>

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message
news:563d2747$0$689$65785112@news.neostrada.pl...

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> Gdzieś tak napisałem?

Pytam przecież czy się wyrażali o wpływie religii pozytywnie.
Pisałeś że nic o ranach/bliznach nie mówili...

> Widzę, że już ci się świadomość o czym gadasz rozłazi,
> dość symptomatyczne dla antyteistów.

Raczej Ty robisz argumenty trochę nielogiczne...
Najpierw stawiasz argument że nie wszyscy ateiści, a wielu
ich znasz, oceniają religie negatywnie a potem wypierasz
się, że stawiasz tezę że oceniają pozytywnie.
Uogólniam oczywiście te rany/blizny do ogólnie negatywnego
oddziaływania religii na wychowanie dzieci, bo nie sądzę aby
każdy ateista którego znasz akurat czytał Dawkinsa i w rozmowie
z Tobą akurat identycznie parafrazował słowa Dawkinsa.

Być może wczytuje się za dużo w to co piszesz, być może
doszukuje się na siłę logiki w tym co piszesz, tam gdzie logiki
nie ma, bo tylko chcesz sobie troszkę pouprawiać napierdalankę.
Jak to sam subtelnie nazwałeś. Wtedy ok - moja wina, odpuszczam :-))

> Skąd ta pewność, że jest coś co zmienia znaczenie wypowiedzi?

Akurat znam Dawkinsa z wielu jego wypowiedzi i z ksiązek jakie
przeczytałem - wiem że nie miał na myśli tego co insynuujesz.

> Jakiej książki?

No odnosisz się do cytatu z książki w którym zebrano
wywiady z różnymi ludźmi, między innym z Dawkinsem.
Nie wiedziałeś?

> To nie obelgi, to stwierdzenie faktu.

Bynajmniej, to tylko Twoja subiektywna ocena faktu i wnioski wyssane z pały.

> Jaką tezę?

Za dużo wycinasz cytatów i się już biedaku pogubiłeś...