Re: I po raz trzeci

Data: 2015-11-09 10:14:05
Temat: Re: I po raz trzeci
Od: "Ghost" <g...@e...com>

dyskusyjnych:56405cec$0$22844$6...@n...neostrad
a.pl...

>I tylko tyle z tego zrozumiałeś?
>Łopatologicznie: watro dyskutować (a nie milczeć i czekać na stos) po to,
>żeby do strzelaniny nie doszło.

I sądzisz, że wycinając cytaty zmienisz znaczeni własnych słów, tzn,
odetniesz się od kontekstu?

<cytat>
"Nie może być tak, że jedna strona z góry zakłada, że ta druga jest
straumatyzowanym idiotą ulegającym złudzeniom, któremu zaraz pokaże się,
gdzie jest jego miejsce. Wtedy nie ma w ogóle po co rozmawiać. Bo po co Ci
rozmowa z
kimś takim?
</cytat>

Twoja odpowiedź: "A co proponujesz w zamian? Siedzieć, milczeć i czekać na
rozwój wydarzeń? Strzelać od razu?"

Taka jest _TWOJA_ alternatywa prowadzenia dyskusji.

Moją propozycję: "Rozmowę z poszanowaniem przekonań bliźniego i jego samego"
raczyłeś zaorać, wyciąć, skasować, jako niepotrzebną.

Kontynuuj.