Re: Jak okradziono Belweder.

Date: Mon, 5 Oct 2015 09:46:30 +0200 (CEST)
From: XL <i...@g...pl>
Subject: Re: Jak okradziono Belweder.
Newsgroups: pl.sci.psychologia

"Ghost" <g...@e...com> Wrote in message:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

zniknely-zabytkowe-obrazy-i-rzezba,artykuly,574497.h
tml

alacu-co-bylo-na-liscie-komorowskiego-nowe-fakty

> Przed niczym się nie cofniecie, każdą manipulacje zaserwujecie byle tylko
> prezes z rydzykiem mogli władać i okradać Polskę. Czyżbyście ocenili ze
> rzucenie gównem w Prezydenta w parlamencie japońskim jednak go zdołało
> ubrudzić

Sam rzucił - swoim nieokrzesanwiem. Wysłali toto do Japonii, więc
mu odwaliło, bo swym przekonaniu do dzikusów trafił
:->
Widziałeś kiedy głowy innych państw skaczące po stołkach podczas
oficjalnych wyjazdów i robiące sobie przy tym jeszcze dodatkowe
jajca? Wyobraź sobie np Merkel. Dobre, co? A tego nieokrzesanego
durnia bronisz z zapałem godnym lepszej sprawy, zaiate.

> i postanowiliście kontynuowac? Ech, taka partia powinna sie nazywac
> KiO, Kłamcy i Oszuści.

Spoko, zrobi się dochodzenie, będziesz pan zadowoloooooooony 3-}
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/