Re: Jak przechowujecie płyty DVD?

Newsgroups: pl.rec.dom
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: Jak przechowujecie płyty DVD?
Date: Sat, 9 Jan 2016 18:08:05 +0100

Qrczak pisze:

> Dysk to raczej nieśmiertelny nie jest.

Daleko bardziej jednak, niżli płyta. Mam takie, którym ćwierć wieku
minęło, a śmierć im w oczy nie zajrzała. Dla sprawiedliwości dodam,
że znalazłem też w domu płytę CD z inskrypcją "ARCHIWUM 24.02.1998".
Wszystko dało się z nej odczytać. Z tymi zapisywanymi później już
nie zawsze tak dobrze było. Najważniejsze jest to, że zapis na dysku
można odświeżyć lub skopiować w trymiga. Ze stoma płytami już tak
lekko nie jest.

> A za 100 lat to nawet mnie nie będzie się chciało starych filmów
> czy starych gier.

Co innego chcieć, co innego móc.

--
Jarek