Re: Jak "przelatować" choinkę?

From: krys <k...@p...onet.pl>
Date: Wed, 09 Apr 2014 19:28:17 +0200
Subject: Re: Jak "przelatować" choinkę?
Newsgroups: pl.rec.ogrody

Ikselka wrote:

> Warto byłoby podrążyć tę sprawę w Urzędzie Gminy, który wydał pozwolenia
> na budowę owych budynków w naturalnych ciekach wodnych... Można wywalczyć
> odwodnienie.

Weź mnie nie rozśmieszaj. W UG sprawa odwodnienia tej wsi toczy się od
jakichś 16 lat. I oni DOSKONALE wiedzą, że NIGDY nie powinny byc wydane
pozwolenia na budowę w tym miejscu (cała osada ma trochę ponad 40 lat)
"Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobisz."

> Hmmm... Podrąż.

Nie ma co drążyć - były suche lata, wody brakowało, teraz jest wodociąg (też
nie gmina budowała, tylko społeczny komitet). Za to trawa u nas nigdy nie
wysycha, nawet, jak wszędzie pustynia. A Żubrówka i szczypiorek* mają raj.

*Szczypiorek, jak się okazuje, jest roślina bagienną. Dojść się do niego bez
gumowców za kostkę nie da, a ma się świetnie - rośnie sobie "dziko" tam,
gdzie w suchszych latach był ogródek (a teraz jest łąka)

J.

www.kontestacja.com