Jak walczyć ze strachem?

31. Data: 2016-05-27 11:54:51

Temat: Re: Jak walczy? ze strachem?
Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-05-27 o 10:31, "Przemys?aw Debski" <p...@g...pl> pisze:

> Oczywiscie.

No to masz dowód :)

> Ale watpie czy znajdziesz w nich cos na temat wypadkow
> spowodowanych przez ogladaj?cych si? za dziewczynami.

http://statystyka.policja.pl/st/ruch-drogowy/76562,W
ypadki-drogowe-raporty-roczne.html

Są tam też dla rowerzystów, ale nie chciało mi się aż tak głęboko kopać...

"W 2015 roku do Policji zgłoszono 32 967 wypadków drogowych"

"W 2015 roku użytkownicy dróg (kierujący, piesi, pasażerowie) będący pod
działaniem alkoholu uczestniczyli w 3 128 wypadkach drogowych (9,5%
ogółu wypadków)"

"Przyczyny wypadków drogowych spowodowanych przez kierujących (...)
Inne przyczyny 140"

Zakładam, że "inne przyczyny" zawierają również oglądanie się za
dziewczynami :)

> No i
> pamietajmy ze nie bylo mowy o ograniczaniu sie do naszego
> pieknego kraju.

https://www.youtube.com/watch?v=D-0hBHTDnJ8

Pozdrawiam
Piotr

32. Data: 2016-05-27 12:01:39

Temat: Re: Jak walczyć ze strachem?
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .05.2016 o 20:59 Ghost <n...@d...pl> pisze:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

> Uhm, każdy pod warunkiem, że jest nim adwokat-przygłup-trefniś, który
> linkuje wypowiedzi zwalczającego jego tezy.

Ale oczywiście dyskusji nie podjąłeś, bo ów Trefniś wytarłby podłogę i
byłoby Ghostowi wstyd...
Nie naprawiaj błędu, bo przynajmniej na p.s.psychologia rozwiejesz
wątpliwości nt. swojej kondycji...

--
Trefniś

33. Data: 2016-05-27 12:12:54

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .05.2016 o 11:54 Kviat <kviat@nie_dla_spamuneostrada.pl> pisze:

(...)
> [...]
>
> "W 2015 roku użytkownicy dróg (kierujący, piesi, pasażerowie) będący pod
> działaniem alkoholu uczestniczyli w 3 128 wypadkach drogowych (9,5%
(...)

Ależ statystyka nie nadaje się wprost do niektórych analiz.
Bo równie uprawniony (choć bzdurny) byłby wniosek, że alkohol chroni przed
wypadkami.
Trzeźwi uczestniczą dziesięciokrotnie częściej w wypadkach!
:)

--
Trefniś

34. Data: 2016-05-27 12:31:41

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-05-27 o 12:12, Trefniś pisze:
> [...]
>
> Ależ statystyka nie nadaje się wprost do niektórych analiz.
> Bo równie uprawniony (choć bzdurny) byłby wniosek, że alkohol chroni

Nie jest równie uprawniony.

> Trzeźwi uczestniczą dziesięciokrotnie częściej w wypadkach!
> :)

Nie.
Po pierwsze, napici uczestniczą w wypadkach? Uczestniczą.
Więc skąd wniosek, że alkohol chroni?

Po drugie (znowu mi się nie chce szukać...) zakładam, że trzeźwych
jeżdżących jest więcej niż 90%... więc napici częściej biorą udział w
wypadkach.

Pozdrawiam
Piotr

35. Data: 2016-05-27 13:08:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 May 2016 11:50:05 +0200, Trefniś napisał(a):

> Uwaga - nie jestem przeciwnikiem szczepień! Jestem przeciwnikiem zmuszania
> rodziców do działania wbrew swojemu przekonaniu o dobru dziecka!

Ja TEŻ nie jestem przeciwniczką szczepień - jestem przeciwniczką ładowania
w nierozwinięty i maleńki (wagowo) organizm noworodka czy niemowlaka
KOŃSKIEJ DAWKI przekraczajacej dawkę szczepienną dla amerykańskiego
osiłka-żołnierza wyjeżdżającego ma misję w tropiki.

36. Data: 2016-05-27 13:10:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 May 2016 12:12:54 +0200, Trefniś napisał(a):

> [...]
> wypadkami.
> Trzeźwi uczestniczą dziesięciokrotnie częściej w wypadkach!

Dokładnie - bo uczestniczą i w tych spowodowanych przez pijanych, i w tych
spowodowanych przez trzeźwych.
He he.

37. Data: 2016-05-27 13:57:28

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.05.2016 o 00:05, Kviat pisze:

> Powiedz to mieszkańcom Korei Płn.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

A co to ma wspólnego z Koreą Płn.?
Pytam, bo tam nie byłem a chciałbym się dowiedzieć.

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

38. Data: 2016-05-27 14:01:05

Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 May 2016 12:31:41 +0200, Kviat napisał(a):

> Nie jest równie uprawniony.

> Nie.
> Po pierwsze, napici uczestniczą w wypadkach? Uczestniczą.
> Więc skąd wniosek, że alkohol chroni?

No bo trzezwi uczestnicza w wiekszej ilosci wypadkow :-)

> Po drugie (znowu mi się nie chce szukać...) zakładam, że trzeźwych
> jeżdżących jest więcej niż 90%... więc napici częściej biorą udział w

A podania tego policja unika. Nie wie ?

> wypadkach.

Ale czemu jezdzacych ?
Zwroc uwage na to "uczestniczylo". Pijany pieszy potracony przez
trzezwego kierowce to wypadek z uczestnictwem nietrzezwego.
Nie wazne, czy z winy kierowcy czy pieszego.

Pijany pasazer w samochodzie kto wie, czy policjantom liczby tez nie
podkreca.

Policja tu celowo cos naciaga ...

J.

39. Data: 2016-05-27 16:00:49

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-05-27 o 14:01, J.F. pisze:

> No bo trzezwi uczestnicza w wiekszej ilosci wypadkow :-)

Gdyby alkohol chronił przed wypadkiem, to napici nie mieli by wypadków.
Proporcje napitych do trzeźwych nie mają dla takiego wniosku kompletnie
znaczenia.

> A podania tego policja unika. Nie wie ?

http://www.brd24.pl/technologie/cala-prawda-pijanych
-kierowcach-polsce-raport/

> [...]
> Nie wazne, czy z winy kierowcy czy pieszego.
>
> Pijany pasazer w samochodzie kto wie, czy policjantom liczby tez nie

Bo tu nie chodzi o szczegóły. Chodzi o skalę.
I czy pijak częściej wpada na słup niż trzeźwy, który oglądał się za
babką... :)
Wątki trzeba czytać w całości i od początku, bo można kontekst zgubić.

Pozdrawiam
Piotr

40. Data: 2016-05-27 17:09:47

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak chcesz udowodnić, że choroba u niezaszczepionej, chorującej grupy N w
> przypadku zaszczepienia nie wystąpiłaby?
>
> Jak chcesz udowodnić, że u zdrowej, zaszczepionej grupy Z w przypadku
> niezaszczepienia wystąpiłaby choroba?
>
> Nie da się tego udowodnić, podobnie jak nie da się udowodnić, że pijany
> rowerzysta, gdyby nie pił alkoholu przed jazdą, nie wjechałby w słup
> oświetleniowy - wystarczy bowiem np.że, jako trzeźwy, obejrzałby się za
> łądną dziewczyną podczas jazdy :->
>
> Więc racz nie cytować bzdur, które służą "li "jedynie zastraszaniu durniów.

Cytowałam tę samą "bzdurę", którą się tak zachwycałaś.
Kotek się już chyba odwrócił na nice od tego obracania ogonkiem.

Naleśniki na świeżym powietrzu
Młoda kapusta wyśmienita :-)
Rabarrrrrbarrrrrrrr... . :-)
Szparagowe pyszności