Re: Jaką pralkę wybrać?

From: "Panslavista" <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Jaką pralkę wybrać?
Date: Sat, 22 Nov 2008 10:48:22 +0100

"Ewa" <n...@n...pl> wrote in message
news:gg8eb2$gnv$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Nie wiem gdzie takie informacje mogłabym znaleźć - zwykle
> opis pralki w Internecie tego rodzaju informacji nie zawiera.
> A szczegółowy opis i instrukcję dostaje się pewnie dopiero
> z pralką.
>
> Co do rady PM:
> Poczytałam opinie użytkowników tych pralek na Ceneo.
> Pierwsza z nich ma bardzo dużo zamieszczonych opinii, niestety
> większość z nich negatywnych. Natomiast druga nie ma właściwie
> negatywnych opinii (poza hałasem przy wirowaniu), ale też nie ma
> informacji czy wady modelu 13420 już tu nie występują (rozumiem,
> [...]

Na czas prania bardzo wpływa temperatura wody i okamienienie grzałki,
Calgon pomaga na to drugie. Ja w zasadzie mam załączone (zawsze) dodatkowe
płukanie do każdego prania czyli pięć płukań zamiast trzech.
Najlepiej więc nie dobrudzać odzieży i nie składać "aż się uzbiera"
tylko stosować oszczędne tryby prania oraz oszczędzać zdrowie rodziny
włączając dodatkowe płukania.