Re: Jakie orodki odchudzjace??

Data: 2000-04-06 20:05:10
Temat: Re: Jakie orodki odchudzjace??
Od: s...@n...gov (Agnieszka Szalewska-Palasz)

At 09:47 PM 4/6/00 +0200, you wrote:

>Jakub Jewula <q...@s...com.pl> schreef in berichtnieuws
>8chsme$o5f$...@d...ceti.com.pl...

>zjesc miche bitej smietany i mimo to schudnac! Tez tak chce!
>Wielkie dzieki!
>Danka

a moze dietka weglowodany-minus? czyli Atkins i jego jedzenie wszystkich
bialek i tluszczow, 0 weglowodanow, i chudniecie bez glodu i bez przykrosci
( o ile jedzenie bez slodyczy mozna nazwac bez przykrosci:-))
czy ktos probowal? jakie efekty? bo wsrod amerykanow jest ona calkiem
popularna.....Ludzie chudna ponoc po 20 kg..

aga

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/