Re: Jakie przyprawy dajecie do zup?

Data: 2012-11-13 00:02:30
Temat: Re: Jakie przyprawy dajecie do zup?
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Mon, 12 Nov 2012 22:49:18 +0100, Piotrek_P napisał(a):

> No tyle (6L) to bym nie przejadł,

Wiesz, u mnie przynajmniej dwie osoby do tego, w porywach i 6,7,8. Jak
zostanie, to mam z głowy zupy na kilka dni. A mięsko rosołowe to poezja, bo
jak pisałam wołowinka u nas w Kielcach przednia jest - jak się wie gdzie,
oczywiście :-)

> ale w sumie jak wyciągnę
> wołowe+drób+warzywa, to z garnka 3L to z tym wywarem nie ma co szaleć. Ale
> zawsze się jeszcze wykorzysta na 1, 2 dni. Odkąd jestem na swoim to tylko
> rosół z makaronem+pochodne, a na podwieczorek mięcho z rosołu.

U nas ono idzie na drugie danie, to nasz ulubiony obiad, no i jaki zdrowy -
nie smażony. Mięso z rosołu, ziemniaczki suto polane skwarrreczkami plus
suróweczka z kapustki i z marcheweczki z jabłuszkiem... albo boróweczki z
gruszeczką... Ech się zaczynam rozmarzać. Nic to, w środę goście - i znowu
rosołek, bo zamówili rosół i rosołowe mięso, tam gdzie mieszkają to wcale
tego sie im nie podaje...

A jak zostanie mięsko, to nadzienie na pierogi robię.

> Na pierwszy
> rzut wołowinka żeby mieć siłę do pracy na drugi dzień :D
> PS. Marchewka z rosołku to poezja dla mnie :D

U nas jest zawsze bitwa o nią ;-)

(by XL)