Re: Jarosław Kaczyński

Data: 2017-10-23 11:12:10
Temat: Re: Jarosław Kaczyński
Od: Kviat

W dniu 2017-10-23 o 10:10, XL pisze:

> Mnie jest. Tobie gorzej? Smutne jak cholera.

I tyle jest właśnie warty twój katolicyzm.
W przeciwieństwie do ciebie ja jeszcze widzę innych ludzi.

> Nie. Jak kradnie PO to tylko ludzie, a jak PiS to złodzieje.

No widzisz. A dla mnie złodziej to złodziej.

> ,,Obracasz się wśród ludzi bogatych" - no to albo jednak nie przekroczyły,

Czyli wszystko w porządku?

> albo twoi bogaci znajomi żyją właśnie ze SKOKów itp. :->

To typowa retoryka takich nieudaczników jak ty.
Nie każdy bogaty to złodziej.

A z drugiej strony cieszę się, że dostrzegasz problem ze SKOKami.
To co? Kiedy pis tym się zajmie?

Chyba pierwszy raz tutaj napisałaś coś szczerze :)

> Jak widać Naród ocenił to zupełnie inaczej,

Nie cały.

> no ale oczywiście to Naród jest
> głupi,

Cześć tak. Jesteś tego doskonałym przykładem.

> ty zaś mądry -

I jestem częścią tego narodu...

>idź i nauczaj więc na tej pustyni. Radzę na rynkach,
> bo tam dużo ludzi zwykle jest.

Więcej niż na zebraniach ONRu?

> LOL

LOL

> Byłeś debilem przez 8 lat rządów platfusów

Znowu masz urojenia...
A podobno za pis miało być lepiej...

> i nadal nim pozostałeś, więc
> najwyraźniej nie jest to takie złe jak przedstawiasz.

I to dlatego pis odgradza się barierkami i policją od tego narodu, który
go tak kocha?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr