Re: Jazda na resztkach?

From: krys <k...@p...onet.pl>
Date: Sat, 30 Jan 2016 14:54:52 +0100
Subject: Re: Jazda na resztkach?
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
<56aca1d8$0$22829$65785112@news.neostrada.pl>
<56acab13$0$703$65785112@news.neostrada.pl>
<56acaeb3$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
<56acb3e8$0$688$65785112@news.neostrada.pl>

FEniks wrote:

> [...]
-niemiecki-oboz-w-

> No ale to akurat najświeższy przypadek.

Ale nie najliczniejszy i notoryczny.
Ja wiem, że ze wschodu też mają za uszami.

> Reżimowym? Nie.
Ano właśnie.

> Wielkim Bratem. :/

Dokładnie. Czerwone na niebieskie, sierp i młot na gwiazdki, Moskwa na
Brukselę.

> To skąd w takim razie jakiś znowu pomysł Unii Wyszehradzkiej? Z jednych
> ramion pchać się w drugie? Neurotyczne poszukiwanie idealnego partnera,
> zamiast nauczyć się żyć mądrze z jednym, choćby niedoskonałym?

Mogliśmy pozostać w związku sowieckim. Mieliśmy głupi pomysł, ze nam się nie
podoba. Potem wpadlismy na pomysł współpracy z zachodem. Ale znów sie
okazało, że współpraca ma polegać na tym, że oni nam powiedza, co i jak i
kiedy mamy robić, a my ewentualnie możemy u nich zapierniczać. Jak
zasłużymy. A miała być współpraca.

Unia Wyszehradzka ma byc zwiazkiem partnerskim ( jak już przy związkach
jesteśmy) a nie jak do tej pory , gdzie Pan nam mówił, gdzie nasze miejsce
przy zlewie.

J.

www.kontestacja.com