Re: Jazda na resztkach?

Subject: Re: Jazda na resztkach?
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
<n7d6p4$23m$1@node2.news.atman.pl> <o...@t...home>
<n8ffe4$vga$1@node2.news.atman.pl> <o...@t...home>
<n8g6pq$n0t$1@node2.news.atman.pl> <o...@t...home>
<n8oj5p$vo8$1@node2.news.atman.pl>
<e...@g...com>
<n8r3hc$f85$1@node2.news.atman.pl>
<56b22b26$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@g...com>
<n8tt6l$n0g$1@node1.news.atman.pl>
<9...@g...com>
<n8tudb$rjl$1@dont-email.me>
<f...@g...com>
<n8u17j$bmb$1@dont-email.me>
<3...@g...com>
<n8vbje$7n5$1@dont-email.me>
<e...@g...com>
From: Animka <a...@t...wp.pl>
Date: Thu, 4 Feb 2016 23:16:47 +0100

W dniu 2016-02-04 o 16:13, XL pisze:
> [...]
wyzdrowieć. Następnym razem nagraj całość tego, co do ciebie mówi :->

> Muszę - Bóg dał mu profesję, aby zarabiał na chleb. Chleba darmo albowiem Bóg nie
daje :->

Czasami piekarze tak przesolą, ze ni daje się tego jeść. czasem jakis
szunurek czy inne świństwo w chlebie można znakeźć.
W związku z tym to nie jest możliwe, żeby Bóg dawał chleb. To piekarze
dają, za pieniązdze oczywiście. To ich praca. Nie ważne czy po pijaku
pieką czy nie po pijaku, ważne, żeby jako taki chleb do do sklepów trafił.

--
animka