Re: Jestem na glodzie

Data: 2003-08-06 08:27:48
Temat: Re: Jestem na glodzie
Od: "Poziomka" <p...@e...com>

Użytkownik "Jarek Wiśniewski" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
news:bgp54k$1f0$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
> dwa miesiace temu urodzila sie nam coreczka i okazalo sie, ze z diety
> powinnam wykluczyć (mam nadzieje ze nie na dlugo) jajka, mleko, czekolade.
Czyli tez i maslo, pozostaje maslo roslinne. Domyslam sie, ze Wasze dziecko
ma skaze bialkowa. Moje tez mialo. Przez 14 miesiecy Jego zycia, na
szczescie nie karmilam przez ten caly czas. Tez tesknilam za ciastami i za
jogurtami. Dieta byla spartanska Pocieszalam sie puddingami sojowymi. Tylko
pamietajcie, ze Zona tez potrzebuje wapnia. Pamietajcie o osteoporozie, no a
teraz - wlosy, paznokcie, zeby. Niech zona czasem grzeszy, niech zje jogurt
naturalny, a nie tylko kozie serki. Mleko kozie, tez bywa, ze uczula.
Czytalam tez, ale nie w "Dziecku" propagujacym naturalne karmienie, ze mleko
matki potrafi uczulac, zarejestrowano takie wypadki. Pamietajcie o Dziecku,
ale tez o sobie. Skaza bialkowa (jesli to o niej mowa) zazwyczaj mija,
nagle, ktoregos dnia.
Powodzenia! Teraz skaza bialkowa u dzieci wytepuje bardzo czesto.
Poziomka