Jeszcze jeden kawałek normalnej Polski

21. Data: 2018-10-24 14:26:00

Temat: Re: Jeszcze jeden kawałek normalnej Polski
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> Że się wtrącę z boku, jeśli można.
> Chyba jest tak jak twierdzisz, że wirusy grypy mutują z właściwą sobie łatwoścą.

Chyba? To jest podstawowa ich własność zbadana naukowo.
Mutują tak szybko, że nie sposob wytworzyć skuteczną szczepionkę.

> Ale szczepienie wzmacnia ogólną odporność organizmu, i pewnie o to idzie.

Być może, ale mnie i mojej rodzinie zdecydowanie zaszkodziło.

> Nigdy nie szczepilem się przeciw grypie, ale też nie pamiętam kiedy chorowałem na
grypę.

My przed szczepieniem też nigdy w życiu!!! nie mieliśmy czegoś takiego, jak
po szczepieniu - 10 dni gorączki pod 40 stopni! Ja byłam pierwsza - w
przychodni spływałam z krzesła w poczekalni, nie wiedziałam, kto i co do
mnie mówi. Jak zachorował mąż i dzieci, wzywaliśmy już lekarza do domu.

> Nawet w sytuacji kiedy z konieczności opiekuję się kimś bliskim chorym na
> grypę, to mnie się choróbsko ima.

NIE ima - chciałeś powiedzieć chyba.

> Może złego licho nie bierze? Ale szczepić się należy. Szczególnie osoby w
> starszym wieku powinny.
> Bo dla nich grypa może być śmiertelna.

Dla KAŻDEGO może być. Szczepionego lub nie - tłumaczyłam, dlaczego
szczepienie na zeszłoroczną grypę nie zabezpiecza przed tegoroczną.

Tylko powiedz mi, dlaczego cała moja rodzina o mało nie umarła w młodym!!!
wieku (my z mężem mieliśmy po ok. 35 lat, dzieci w wieku kilku i
kilkunastu) akurat w tym sezonie, przed którym ten jedyny raz w życiu się
zaszczepiła?? Dowody są do dziś w naszych kartach pacjenta w przychodni.

--
XL

22. Data: 2018-10-24 14:27:02

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 24.10.18 um 05:06 schrieb XL:

> https://dziecisawazne.pl/wp-content/uploads/2010/01/
Szczepienia.-List-prof.-Majewskiej..pdf

> [...]
> działa.

> My się dobrych parę lat temu zaszczepiliśmy całą rodziną - i to był jedyny
> sezon w naszym życiu, w którym wszyscy po kolei mieliśmy (kolejno) grypę, i
> to TAKĄ, że gorączka 39,5 nie spadała po żadnych lekach przez 9-10 dni u
> każdego z nas, w tym u dzieci - dzieci już chciano do szpitala zabrać, po
> tygodniu takiej maligny.
> Po tej grypie przez półtora miesiąca dochodziliśmy do siebie.

> A szczep się ile wlezie. I przeczytaj link - wytłumacz potem temu
> półgłówkowi cvietii, że jest połgłówkiem.

Po pierwsze, na grype i inne wirusowe przypadlosci nie ma lekow, bo taka
to juz jest natura wirusow. Leczy sie objawowo - zbijanie gorzaczki,
infuzja, srodki wzmacniajace, przeciwbolowe, wirostatyki itd.
Szczepienie moze zwiekszyc odpornosc na dane wirusy i u nas teraz ponoc
daja jakas mieszanke paru zdechlych wirusow, a kiedys tez mimo
szczepienia dosc sie przeziebilem. Ale co innego jest grypa, a co innego
co u nas zwie sie infekcja grypowa lub przeziebienie. A sa to rozne
rzeczy. Przeziebienie mozna zwalczyc domowymi srodkami (np. gorace piwo
lub sznaps z miodem, czosnkiem, aspiryna i do lozka, czyy jakies
herbatki, buliony). Z grypa musi sie organizm sam uporac lub nie. ;-)
Inne szczepienia sa czasem wymagane na granicach. Ale nie ma przymusu
podrozowania?

--
saluto
Silvio Balconetti

23. Data: 2018-10-24 14:28:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

Szczepienia.-List-prof.-Majewskiej..pdf

ace-do-cyrku-swiat-nauki-w-szoku-po-tym-co-zorganizo
wano-na-kul-u

67,1,szczepionkowa-polemika.read

> W/g mnie chodzi o paranoję.

> Tak, jak mówiłem. Paranoja.

> LOL :)

> Obiecałem ci, że będę wyśmiewał twoje głupoty i dementował twoje
> kłamstwa. Już zapomniałaś?

Przedstaw własnym tekstem, o co chodzi ,,antyszczepionkowcom". Masz jakieś
WŁASNE przemyślenia - oprócz kalki z płatnej propagandy?

--
XL

24. Data: 2018-10-24 14:30:57

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-24 o 14:28, XL pisze:

> Przedstaw własnym tekstem, o co chodzi ,,antyszczepionkowcom". Masz jakieś
> WŁASNE przemyślenia - oprócz kalki z płatnej propagandy?

Nie czytałaś uważnie. Przedstawiłem.
Teraz twoja kolej.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

25. Data: 2018-10-24 14:32:50

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-24 o 14:26, XL pisze:

> Chyba? To jest podstawowa ich własność zbadana naukowo.
> Mutują tak szybko, że nie sposob wytworzyć skuteczną szczepionkę.

Ale przecież ty w ewolucję nie wierzysz... to jak to jest?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

26. Data: 2018-10-24 14:35:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Szczepienie moze zwiekszyc odpornosc na dane wirusy i u nas teraz ponoc
> daja jakas mieszanke paru zdechlych wirusow, a kiedys tez mimo

Grypa to nie przeziębienie - to ciężka choroba, czasem nawet uszkadzająca
serce, stawy itp., wyniszczająca i pozostawiająca trwałe ślady, jeśli
organizm jest w tym czasie eksploatowany.

> [...]
> lub sznaps z miodem, czosnkiem, aspiryna i do lozka, czyy jakies
> herbatki, buliony). Z grypa musi sie organizm sam uporac lub nie. ;-)

Ano właśnie.

> Inne szczepienia sa czasem wymagane na granicach. Ale nie ma przymusu
> podrozowania?

Na szczęście. Bo nie cierpię podróży. Sama świadomość, co brudasy
(sprzątacze i sami klienci) wyczyniają w pokojach i jak to jest potem
,,sprzątane", plus do tego idący w tysiące ,,przerób osobowy" każdego pokoju
- budzi we mnie odrazę.

--
XL

27. Data: 2018-10-24 14:36:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Nie czytałaś uważnie. Przedstawiłem.

Nie interesują mnie linki.

--
XL

28. Data: 2018-10-24 14:45:05

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-24 o 14:27, Silvio Balconetti pisze:

> Inne szczepienia sa czasem wymagane na granicach. Ale nie ma przymusu
> podrozowania?

Bardziej interesujące jest to, że ci wszyscy antyszczepionkowcy bez
oporu szczepią swoje zwierzęta. Np. szczepią cielaki i specjalnie się
nie przejmują, że wyhodują autystyczną krowę... Albo kupują szczeniaka i
szczepią przeciwko wściekliźnie.
Dlaczego szczepią? Bo boją się zarazić wścieklizną od swojego pupilka.
Wiedzą, że takie szczepienie zwierzaka uchroni ich samych, ale nie
przeszkadza im to pierdolić bzdur, że szczepienia u ludzi zwiększają
śmiertelność.
Gdyby zwiększały śmiertelność, to po cholerę szczepią szczeniaki np.
przeciwko wściekliźnie? Chcą zabić szczeniaka?
Zarazić się wścieklizną od nieszczepionego szczeniaka się boją, ale
zarazić się innym świństwem od nieszczepionego człowieka już nie.

Paranoja. Tego się nie da wytłumaczyć inaczej.

Pozdrawiam
Piotr

29. Data: 2018-10-24 14:52:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Ale przecież ty w ewolucję nie wierzysz...

Znowu kłamiesz i imputujesz. Może zamiast tego jakiś cytat ,,ze mnie"?
Bo o moim ,,nieczytaniu" ciebie jakoś nic, to może chociaż tu się doczekam
cytatu, jak to zaprzeczam ewolucji?

> to jak to jest?

Dokształć się i nie pi...ol:
https://www.rp.pl/artykul/191927-Watykan--teoria-ewo
lucji-nie-jest-sprzeczna-z-Biblia.html

--
XL

30. Data: 2018-10-24 14:55:10

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-24 o 14:36, XL pisze:

> Nie interesują mnie linki.

Nie czytałaś uważnie. Nie tylko linki tam były.
A bardziej prawdopodobne, że nie czytałaś ze zrozumieniem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Reptilianie atakują
Świetna reklama filmu!