Strona główna Grupy pl.sci.psychologia KIEROWCO! Bogu dziękuj, że jeszcze żyjesz... (ja nie z tych, co po rowach uciekają) - trochę długie Re: KIEROWCO! Bogu dziękuj, że jeszcze żyjesz... (ja nie z tych, co po rowach uciekają) - trochę długie

Re: KIEROWCO! Bogu dziękuj, że jeszcze żyjesz... (ja nie z tych, co po rowach uciekają) - trochę długie

Data: 2009-11-18 13:06:45
Temat: Re: KIEROWCO! Bogu dziękuj, że jeszcze żyjesz... (ja nie z tych, co po rowach uciekają) - trochę długie
Od: "cbnet" <c...@n...pl>

Czy ty rozumiesz co ty p*lisz?
To nie ma żadnego znaczenia.

Znaczenie ma natomiast to, że debile i wariaci wyjeżdżają na drogę
z intencją nie zachowywania bezpieczeństwa własnego i innych
za wszelką cenę.
Dlatego korzystne jest dla wszystkich pozostałych jeśli tacy giną.

Jeśli słabo go znałeś, to o co robisz ten cały raban?
Bo zginęło kilku wariatów?

Wariaci za kierownicą mają/powinni żyć, bo ty tak chcesz?
Lepiej aby ginęły tylko ich ofiary?

Weź się uczciwie zastanów o co ci chodzi i co chcesz tu udowodnić.

Jeśli ktoś uważa, że droga jest tylko dla niego, to niech se ginie
- ja nie mam nic przeciwko, sorry.

--
CB

Użytkownik "darr_d1" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
k.googlegroups.com...

[...] Zauważ jednak, że
nikt ale to NIKT nie wyjeżdża na drogę z zamiarem spowodowania
wypadku.