Re: KURA jaka najsmaczniejsza?

Data: 2010-11-15 12:46:31
Temat: Re: KURA jaka najsmaczniejsza?
Od: Suri <b...@p...fm>

http://mazam.fotosik.pl/albumy/799073.html
> Teraz już możesz.
>
> Plonk? - OK, chyba tak na będzie lepiej dla Ciebie :-)

I czym Ty sie chwalisz?
Ja ze swoją nosze majtki na spółdzielnie.
Tydzień ja, a potem ona odwraca je na lewą(świeżą jeszcze) stronę
i chodzi przez tydzień.Poszzzz jak się przez to
zbliżamy do siebie...tak od d... strony, że tak powiem.
Spróbuj to nieziemska eksperiencja.
Jak chcesz to ci je pokaże na fotopliku?
A propos, dlaczego zlikwidowałaś konto na nk, przypomnij
mi bo zapominałam?
A plonk dla Ciebie, mentalny jak wiesz, ale ponieważ
Ci wciąż wszystkiego zazdroszczę to...muszę, bo mnie żółć zaleje.
Ale wracając do tematu tak serio. Musisz naprawdę czuć się
nie doceniona w realu, żeby trza było Cię w wirtualu za obuwie
chwalić.
Zastanawiam się, po co Ty to robisz?
Zapytam mojej matki, może ona mi naświetli z racji t.s wieku
z Tobą.
Bo ja, nijak nie mogę tego pokapować - nie ta epoka musi.
Ikselka, wracaj...wracaj na psp, bo zaraz zaczniesz z tej tęsknoty z
butów
i rajstop zupę gotować i oczywiście będzie najlepsza
pod słońcem, albo co gorsza teorie spisku uszyjesz
jak to okupant rajstopami dusi nasza suwerenność (((;