Re: KURA jaka najsmaczniejsza?

Data: 2010-11-15 19:58:13
Temat: Re: KURA jaka najsmaczniejsza?
Od: Ikselka <i...@g...pl>

On 15 Lis, 13:46, Suri <b...@p...fm> wrote:

> I czym Ty sie chwalisz?
> Ja ze swoją nosze majtki na spółdzielnie.
> Tydzień ja, a potem ona odwraca je na lewą(świeżą jeszcze) stronę
> i chodzi przez tydzień.Poszzzz jak się przez to
> zbliżamy do siebie...tak od d... strony, że tak powiem.
> Spróbuj to nieziemska eksperiencja.
> Jak chcesz to ci je pokaże na fotopliku?

Wolę buty :-)
Tego, co powyżej, też mozesz tu pokazać - może nikt nie ucieknie :-)

>    A propos, dlaczego zlikwidowałaś konto na nk, przypomnij
> mi bo zapominałam?

Ależ mam tam konto znowu :-)

>    A plonk dla Ciebie, mentalny jak wiesz, ale ponieważ
> Ci wciąż wszystkiego zazdroszczę to...muszę, bo mnie żółć zaleje.
>    Ale wracając do tematu tak serio. Musisz naprawdę czuć się
> nie doceniona w realu, żeby trza było Cię w wirtualu za obuwie
> chwalić.

A chwalisz? - jak widac niezbyt logicznie poszukujesz wyjaśnienia
moich motywacji
:-D

> Zastanawiam się, po co Ty to robisz?
> Zapytam mojej matki, może ona mi naświetli z racji t.s wieku
> z Tobą.

Myślę, że tym sposobem jednak nie uzyskasz najbardziej pożądanego
przez siebie efektu.
No, chyba że Twoja mama wygląda i czuje się jak pani Kalata sprzed
przemiany... no ale wtedy będziesz miała tylko wersję kobiety
zmęczonej życiem i stłumionej wiekiem oraz agresywną i egoistyczną
młodością swojej córki. Ale to na pewno nie będzie miało żadnego
związku ze mną :-)

Piękny tekst, świadczy o Twej głębi :-)