Re: Kiedy i jak mówić dziecku o śmierci mamy?

From: "kiwiko" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kiedy i jak mówić dziecku o śmierci mamy?
Date: Sat, 9 Oct 2010 15:34:53 +0200

Użytkownik "Paweł" <z...@p...pl> napisał w wiadomości
news:i8po6k$gus$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Szaulo" <z...@p...pl> napisał w wiadomości

> Ewka, Kasia, Kiwi-kosia - nie kłóćcie się, przynajmniej w tym wątku, co?
> Proszę.
>
> Może by w ogóle utworzyć wątek przeznaczony wyłącznie na personalne ataki
> i obrony i odciążyć pozostałe? :)
>
> Paweł

Tee, nie zapominaj się ;)
ja się tu jeszcze z nikim nie kłóciłam, więc wypraszam sobie...
Dołożyłam pierwszy raz 3 zdania na temat i nikt mnie jeszcze nie pochwalił,
no ja nie wiem co za towarzystwo ;)
Ale masz dobry pomysł, bo nie wypadało mi się odzywać ostatnio, same poważne
tematy. Sam widzisz, nieśmiało zagadnęłam i co mnie spotyka?

kiwiko