Re: Kiedy i jak mówić dziecku o śmierci mamy?

Data: 2010-10-11 20:29:42
Temat: Re: Kiedy i jak mówić dziecku o śmierci mamy?
Od: "Chiron" <c...@o...eu>

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:i8vrq1$l7v$...@n...news.atman.pl...

> Chiron sorry, że pytam. Nabałaganiłeś w małżeństwie, czy oprócz tego
> miałeś trudne dzieciństwo?
> Pytam w kontekście terapii i naprawiania.

Nikt normalny- z normalnym dzieciństwem, nie będzie "bałaganił w
małżeństwie". Nie mam do naprawienia przeszłości- jak_każdy_człowiek- nie
potrafię jej zmienić. Mogę zmienić dziś siebie- i to robię. Teraz jestem tym
trochę przygnębiony, ale ma mnie kto wspierać:-)

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.