Re: Kiszenie

Data: 2017-08-07 07:58:36
Temat: Re: Kiszenie
Od: Trefniś <t...@m...com>

W dniu .08.2017 o 04:08 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

> Też tak myślę. Nie chcę w domu zmywarki, ani mikrofalówki.

Trzeba jeszcze pamiętać o płukaniu naczyń przed włożeniem do zmywarki.
To tylko w reklamach tak ładnie wygląda "teraz już bez płukania".
I tak większość płucze (słusznie), a producenci muszą użyć bardziej
agresywnej chemii w razie gdyby jednak ktoś chciał taki zasuszony brud
umyć :)

Wszystko ma swoje wady i zalety, byle sobie z nich zdawać sprawę i nie
popadać w skrajności.

--
Trefniś