Re: Kłopoty wykształciucha z poczuciem własnej war tości... ;)

Data: 2007-03-30 08:18:12
Temat: Re: Kłopoty wykształciucha z poczuciem własnej war tości... ;)
Od: "Martin McKey Ltd." <m...@s...list.pl>

Pszemol napisał(a):
> Wlasnie w tym rzecz, ze ja na nikim wrazenia nie probuje robic.

Tylko ci się tak wydaje, trollu - o czym poniżej:

> A co do "co druga osoba jest inzynierem" to chyba nie zauwazyles
> ze piszesz na pl.misc.paranauki - tam pisza ludzie kupujacy
> magnetyzery do maluchow i pierscienie Diamondow...

Ciekawe, co ci się znowu uroiło? Bzdury to sobie możesz opowiadać swojej
mamusi. Próbujesz tym coś udowodnić? Że jesteś "lepszy" od tych, jak to
piszesz "kupujących..."??? - właśnie cały czas próbujesz zrobić wrażenie
mądrego. Niestety nie dorastasz tym "kupującym" do pięt - i generalnie
jesteś od nich po prostu głupszy.
Jesteś po prostu zwykłym zakompleksionym palantem - to trzeba po prostu
nazwać po imieniu.

> Nie mam zadnych kumpli ktorzy chodziliby na imprezy...

... problem w tym, że ty w ogóle nie masz żadnych kumpli. Jesteś starym,
zakompleksionym człowieczkiem, który coś komuś próbuje udowodnić. Czy to
zaszłości z dzieciństwa??? Może byłeś taką "klasową" ofiarą?? Wyśmiewali
cię w szkole i byłeś popychadłem??? To by wiele wyjaśniało.

> Wiec jeszcze raz: pudlo stary!

Niestety, mały zakompleksiony człowieczku, wyszło szydło z worka :)))

--
Szanowanko
McKey