Kobieca przewrotność.

41. Data: 2015-07-12 14:01:04

Temat: Re: Kobieca przewrotność.
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
news:67417c86-56ae-41b5-984e-d2bac3a6c968@googlegrou
ps.com...
> No może to psychopaci, tak zrobią, jak dobrze trafisz to pojedziesz na
> BERLE- szczotka do szorowania wenątrz klozetu . Sam sobie włożysz do
> odbyta, to berło długości ok 30 cm z końcówką druciano- pastkową i
> będziesz sobie na nim jeździł po BETONCE=PODŁOGA. Do pyska też berło
> przyjmiesz i nie łudź się że tego nie zrobisz.

Czy to trauma z pobytu w więzieniu tak Cię wypaczyła?

Nie, pokazuje co mu grozi, pedofila w więzieniu zabiją a może iść się leczyć.

42. Data: 2015-07-13 05:25:45

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator <r...@g...com> wrote:
> [...]
>
> Czy to trauma z pobytu w więzieniu tak Cię wypaczyła?
>

> Nie, pokazuje co mu grozi, pedofila w więzieniu zabiją a może iść się leczyć.

Czy siedziałeś kiedyś w więzieniu?

43. Data: 2015-07-13 12:48:39

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
- ukryj cytowany tekst -
Penetrator <r...@g...com> wrote:
> [...]
>
> Czy to trauma z pobytu w więzieniu tak Cię wypaczyła?
>

> Nie, pokazuje co mu grozi, pedofila w więzieniu zabiją a może iść się leczyć.

A co ma to wspólnego z tym że pedofila w więzieniu zabiją, to chyba jasne co z nimi
tam się dzieje? Przecież nawet siedzą za art.148 bo upierdolili księdza co brata czy
siostrę zgwałcił, ciekawe dlaczego o tym nie mówią w mediach.

44. Data: 2015-07-13 14:05:59

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator <r...@g...com> wrote:
> Pszemol
> - ukryj cytowany tekst -
ps.com...

> Czy siedziałeś kiedyś w więzieniu?
>
> A co ma to wspólnego z tym [...]

nic. Pytam bo mnie to ciekawi. Siedziałeś?

45. Data: 2015-07-13 14:16:58

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
Penetrator <r...@g...com> wrote:
> [...]
>
> Czy siedziałeś kiedyś w więzieniu?
>
> A co ma to wspólnego z tym [...]

nic. Pytam bo mnie to ciekawi. Siedziałeś?

Nie chce mi się poraz enty wyajaśniać

46. Data: 2015-07-14 01:17:47

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Pszemol
ps.com...

> nic. Pytam bo mnie to ciekawi. Siedziałeś?
>
> Nie chce mi się poraz enty wyajaśniać

Ale ja Cię nie pytam o wyjaśnienia :-) Ja tylko pytam czy siedziałeś.

47. Data: 2015-07-14 15:38:05

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
- pokaż cytowany tekst -
Ale ja Cię nie pytam o wyjaśnienia :-) Ja tylko pytam czy siedziałeś.

Tak niesłusznie niestety więc mnie męczysz tym pytaniem, bo już z milion razy
tłumaczyłem co się stało.

48. Data: 2015-07-14 17:44:09

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator <r...@g...com> wrote:
> [...]
> Ale ja Cię nie pytam o wyjaśnienia :-) Ja tylko pytam czy siedziałeś.
>
> Tak niesłusznie niestety więc mnie męczysz tym pytaniem, bo już z milion

Jesli męczę to niechcący, przepraszam - albo czytalem i zapomniałem, albo
nie czytałem.

A czy już wyszedłeś czy może z więzienia do nas piszesz?

49. Data: 2015-07-14 20:26:58

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
- pokaż cytowany tekst -
Jesli męczę to niechcący, przepraszam - albo czytalem i zapomniałem, albo
nie czytałem.

A czy już wyszedłeś czy może z więzienia do nas piszesz?

Zostałem napadnięty przez buractwo( sąsiedzi mi bandziorów nadesłali ), poszedłem
zgłosiłem jak im zwiałem i akt oskarżenia itd. A że to było porwanie z domu i
grożenie śmiercią bronią palną, by przepisać na nich chałupę. To sprawą się mocno
zajeli i nawet blokowali ulice aby ich dopaść.....a tu nagle na Wysokiej w Łodzi
poszło na mnie oskarżenie, że na te papiery podpisane wyłudziłem kasę, facet co mnie
napadł, powszechnie znana grupa przestępcza i wszyscy o tym wiedzą . Tylko sąd
niedorozwinięty i mnie zamkneli. Sprawa została przyjęta do Strazburga i teraz czekam
na roztrzygnięcie. Pawłowski przeciwko polsce. Dawno nie siedzę, a z więzienia nie
można internetować.

50. Data: 2015-07-14 20:48:31

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tym samym ja nie jestem niewinny, polski sąd skazał ofiarę, gdzie dokładnie wszyscy
wiedzą że to grupa przestępcza oskarżająca ofiary na wymuszane dokumenty. Tym samym
mnie to wkurwia bo z niewinnych kobiet też robicie winne, jest tu jakaś chora
mentalność obwiniania ofiary że je napadają.
Nie siedziałbym gdyby mnie szlak nie trafił, ale przychodzę do prokuratury a mi
prokurator wmawia, jeszcze straumatyzowanemu, że ja jestem przestępca, więc mnie tak
beton wkurwił, że wylądowałem na Smutnej jako NN, czyli niebezpieczny i tym samym
tamci na wolności a ja siedzę i sąd uznał ich prawdę, gdzie dokładnie wszyscy wiedzą
że to grupa przestępcza.

Jak mi wyszło?
Na Haiti jest wioska, której czarni mieszkańcy nazywają się Polakami.
Ja wiem kto ich tego nauczył
w temacie myslistwa
Masochizm czy pewność siebie?