Re: Kobiety jako rozbijacze rodziny doskonałej.

From: Krzysztof <k...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kobiety jako rozbijacze rodziny doskonałej.
Date: Tue, 30 Apr 2019 18:08:08 +0200

.
LeoTar Gnostyk pisze:

> Moją partnerką życiową została ostatecznie Pani Bożena Wronka,
> opiekunka na 3 pietrze Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w
> Ostrowinie. Dogadaliśmy się ostatecznie w ostatnią niedzielę, 28
> kwietnia 2019 r. Dzień wcześniej chciała mnie zabić zdradzając
> mentalnie z innym opiekunem, pedofilem Adamem Zabłockim publicznie i
> w mojej obecności. Miała to być intronizacja nowego młodego
> króla-pedofila, który po śmierci zadanej mi psychicznie przez królową
> Bożenkę, miał wyssać wszystką energię z mojego mózgu. Ale psychiczny
> [...]

Siemińska chce mnie zmusić siłą do uległości wobec niej ponieważ żadne
fortele nie zdały egzaminu. Pewnie się jej podobam i chciałaby sama
spróbować moich frykasów. Niestety, do tanga trzeba dwojga a to, że ktoś
tak bezwzględny jak ona zajmuje uprzywilejowana pozycję w matriarchalnym
społeczeństwie wcale nie znaczy, że dostanie wszystko czego tylko
zapragnie. Sam fakt, że próbuje ona użyć wobec konkurentek siły
fizycznej przez to, że - z racji zajmowanego stanowiska - zajmuje
uprzywilejowaną wobec innych kobiet pozycję i chce z tego przywileju
skorzystać, wyklucza ją z rywalizacji o pozycję mojej partnerki w tym
epokowym eksperymencie społecznym. Z jej zachowania wynika bowiem jasno
że nie jest ona w stanie rozmawiać ze mną po partnersku, na równych
prawach, lecz wciąż chce używać wobec mnie siły gdyż uważa, że jako
kobieta może sobie wybrać tego, którego zapragnie jej ciało. To nie jest
ważne, że jej duch zbliża się również do punktu przemiany. Jak wszyscy
ludzie z gatunku homo sapiens, wśród których obowiązuje zakaz poznawczy,
jest homoseksualistką cierpiącą z powodu tego zakazu. Mogę jej pomóc,
przy wsparciu całego zespołu, jak pomogę każdej innej kobiecie, która
zgłosi taką gotowość, ale uczynię to bez angażowania się w związek
erotyczny ponieważ ten jest zarezerwowany tylko dla tej jednej, którą
sam sobie wybrałem. Kocham wszystkie kobiety ale swoje życie oddałem
tylko jednej. Teraz czekam kiedy ta jedna odważy się przeciwstawić całej
hordzie spragnionych Miłości Kobiet, które walczą o mnie nie
przebierając w środkach. Jestem na razie egzemplarzem unikalnym i
wspólnymi silami musimy doprowadzić do tego, bym nie był tym jedynym
lecz powszechnym zjawiskiem. Ja pracowałem nad sobą i nad tym, by
dokonać świadomego wyboru kobiety z moich marzeń, przez 25 lat a one
chcą mieć gotowca w jedną chwilę. Cierpliwości Drogie Panie.

A teraz wyjaśnię na czym polega przemoc fizyczna, której dopuszcza się
Pani Siemińska w stosunku do ojej osoby oraz osoby mojej partnerki. Po
pierwsze robi wszystko aby nas od siebie oddzielić. Ostatnio wymyśliła
podzielenie oddziału męskiego nr 3 na dwie części, z których jedna
będzie obsługiwana przez same kobiety-opiekunki a druga, na której
jestem zamknięty ja przez męskich opiekunów pedofilów. Kobiety-opiekunki
czerpią z uzależnionych od nich mężczyzn energię seksualną na różne
sposoby, drobnymi łyczkami, oferując w zamian różne usługi seksualne
(emocjonalne). Natomiast mężczyzna pedofil, który jest nekrofilem,
psychicznym mordercą czerpie ze swojej ofiary całymi haustami, ile się
tylko da. Będę miał więc za wrogów cały tabun starych pedofili, którzy
niczym innym się nie zajmują jak tylko poszukiwaniem łatwej ofiary. To
znaczy takiego osobnika, który ma otwarty i nie zabezpieczony kanał
energetyczny (seksualny). w układzie, gdybym współżył z moja wybranką
kanał energetyczny zostaje zamknięty i żaden pedofil nie mógłby ze mnie
czerpać energii seksualnej zgromadzonej w mózgu. Chodzi o cukier,
najczystszą energię potrzebną mózgowi do życia. Gdybym współżył z osobą,
której ufam, którą szanuję i którą kocham to energia między nami krąży w
obiegu zamkniętym i nie potrzebuję nowych jej dostaw. W sytuacji, gdy
kanał energetyczny jest otwarty, wokoło mnie jest stado wygłodniałych i
nienasyconych pedofili ciągle poszukujących świeżych dostaw energii,
którzy wysysają ze mnie energię, a równocześnie odcina mi się dostawy
cukru w postaci świeżych warzyw i owoców, oraz chleba, to jestem skazany
na zagłodzenie. Czerpanie energii ze mnie przez pedofilów objawia się
gwałtownymi spadkami poziomu cukru w surowicy krwi co oznacza
hipoglikemię i usypianie mnie. Niektórzy z tych mózgowców ssą tak
potężnie, że prawie się przewracam i muszę od nich natychmiast uciekać
bo by mnie bez pardonu zabili. Teraz, gdy ograniczono mi dostawy
jedzenia, spadły dostawy czystej energii, której ja jestem dla nich
żródłem również dla pedofili i stają się coraz agresywniejsi w stosunku
do mnie ponieważ jestem dla nich jedynym łatwym zródłem tej energii na
terenie ośrodka. Może pani Siemińska chce ich zagłodzić odcinając im
dostawy energii, którą czerpią ze mnie, ale przy okazji zagłodzi również
mnie. Wraz z moją śmiercią mózgową zginie jedyny osobnik, który wraz z
Kobietą androgynem może dokonać zmian cywilizacyjnych eliminujących
przemoc z życia ludzi. W ten sposób zabijając sprytnie mnie udowodni
Siemińska, że matriarchat ma trwać nadal i że Kobieta jest tą
najważniejszą postacią w historii Życia na Ziemi. Nie wnika Siemińska w
to, że przemoc zawsze obróci się przeciwko Życiu.

Eliminując mnie uniemożliwi Siemińska powstanie nowego gatunku, gatunku,
który od samego początku byłby wolny od przemocy. Bo wprowadzenie w Nowy
Świat musi zostać poprzedzone odcięciem się od przemocy z przeszłości,
czyli od przeszłych pokoleń. Inaczej każdy eksperyment społeczny z
hasłami wolności, lub wolności od przemocy, zakończy się fiaskiem tak
jak zakończył się fiaskiem eksperyment Calhougn'a powtarzany
wielokrotnie z negatywnym skutkiem, gdyż przemoc wciągnięta do kolonii
szczurów wraz z młodymi, już zainfekowanymi przemocą zawsze doprowadzała
do zagłady szczurzych kolonii.

W moim przypadku możliwe jest jeszcze jedno rozwiązanie polegające na
tym, że zrezygnuję z diety warzywno-owocowej, która na początku
eksperymentu doprowadziła do oczyszczenia mojego Umysłu i Ciała ze
złogów, które blokowały i spowalniały przepływ informacji w moim ciele.
Było to konieczne bym uzyskał bardzo głęboki wgląd w rzeczywistość. Ten
wgląd został już utrwalony i w zasadzie mogę już wrócić do diety
zwyczajnej chociaż już mocno okrojonej. Dlatego nadal zachowam przewagę
nad dyrektor Siemińską w Wiedzy o swoich możliwościach chociaż spowolni
to zapewne toczące się procesy globalne wykorzystujące Wiedzę o
możliwościach człowieka i może nie doprowadzić do przełomu w kwestiach
Świadomości. Bo moja teza związana z całym tym Projektem jest taka, że
to Umysł rządzi Ciałem a nie Ciało Umysłem. Siemińska panicznie boi się
potwierdzenia prawdziwości tej tezy, gdyż oznaczać to będzie koniec
przekonania Kobiety o jej wyższości nad Mężczyzną. Czyli będzie to
oznaczać koniec dominacji Kobiety, jako tej, która musi sprawować władzę
nad uległym Jej Mężczyzną. Spowoduje to odsunięcie w czasie Kobiety do
zaakceptowania partnerstwa w relacjach emocjonalnych między Kobietą i
Mężczyzną.. A taki jest warunek konieczny dokonania zmian systemie
edukacji, którego celem jest wyeliminowanie zakazu poznawczego z procesu
edukacji ograniczającego potencjał (S)Twórczy Człowieka. Siemińska jest
więc jednym z ostatnich reliktów morderczego matriarchatu, którego
dzieckiem jest homoseksualny pedofil. Homoseksualizm to nabyta choroba
psychiczna a jej pierwotną przyczyną jest zakaz poznania przez dziecko
relacji emocjonalnych miedzy matka i ojcem panujących w rodzicielskiej
alkowie.

-----
Pozdrawiam
LeoTar Gnostyk