Re: Kobiety jako rozbijacze rodziny doskonałej.

From: Krzysztof <k...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kobiety jako rozbijacze rodziny doskonałej.
Date: Thu, 2 May 2019 16:32:56 +0200

LeoTar Gnostyk pisze:

> Ostatnią zaporą do pokonania okazał się jednak pedofil czyli cichy
> morderca (nekrofil). Tego ostatniego wojownika wystawił mi Kierownik
> Oskar Łatoszyński wstawiając pedofila Adama Zabłockiego w zespół
> opiekunek grupy 3b, czyli tych obsługujących rzekomo "słabszych"
> pedofili. Miało tam nie być żadnego faceta a jednak Łatoszyński umieścił
> tam celowo pedofila Zabłockiego, by ten mógł się znęcać nad Moją
> Wybranką czyli Bożenką Wronką by ją w końcu posiąść lub zamęczyć. Bo
> kobieta-biofil, czyli ta broniąca Życia, jest słabsza od
> [...]

Dzisiaj odbywa się w PDPS w Ostrowinie zabawa, na którą przyjechały
pensjonariuszki oddziału w Jemielnej. Oddział w Jemielnej liczy około 75
pensjonariuszek, same jadowite lesbijki, które ciągle się między sobą
żrą nie mogąc znieść wzajemnego seksualnego wykorzystywania się.
Wszystkie one to osoby uzależnione seksualnie od swoich matek, które
wysysały z nich energię tak jak to ma miejsce w typowej dla homo sapiens
rodzinie homoseksualnej. Te seksualnie niezaspokojone kobiety wysysają
energię seksualną z homoseksualnych mężczyzn, pensjonariuszy DPS-u w
Ostrowinie, ponieważ kobiety są mocniejsze w wykorzystywaniu seksualnym
mężczyzn aniżeli ci ostatni są zdolni wycisnąć z homoseksualnych kobiet.
Wieczorem będą pewnie w Ostrowinie jatki. Wcześniej wysłano tych
mężczyzn na głodówkę cukrową, o czym pisałem wcześniej w kontekście
obrony samego siebie przed hipoglikemią i śmiercią z powodu braku cukru.
Kobiety pojadą z powrotem do Jemielnej a banda homoseksualnych
skrytobójców będzie poszukiwać pożywienia dla swoich mózgów wcześniej
zagłodzonych, a dzisiaj jeszcze dodatkowo wykorzystanych seksualnie
przez kobiecą uzależniającą manipulację (czyli też wyssanych z energii
mózgów). Słońce jeszcze podgrzewa atmosferę podniecenia i czuby aż dymią
od pożądania seksualnego. Zastanawiam się jakich forteli użyć by
dzisiejszej nocy obronić się przed tą zgrają pedofili walczących o
przetrwanie. Chciałbym uniknąć rękoczynów ponieważ poniżony człowiek
dostaje zastrzyk adrenaliny i może się wykazać niesamowitą siłą fizyczną
czym może mnie zniszczyć. Tylko więc działanie "bez przemocy" pozwoli mi
przetrwać.

LeoTar Gnostyk