Re: Kolejna ofiara anty-PiS ??

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 7 Jun 2023 13:58:56 -0700 (PDT)
Subject: Re: Kolejna ofiara anty-PiS ??
From: "M. Z." <m...@y...com>

środa, 7 czerwca 2023 o 10:03:31 UTC+2 Kviat napisał(a):
> [...]
swoje możliwości zabijania (przez zaniechanie)

> Boją się usunąć jak jest jeszcze czas, kołku.

Co robią? ,,Boją się"? A czego niby? Czy jakikokwiek lekarz został kiedykolwiek
ukarany za cokolwiek? Nie. A wiesz, dlaczego? Bo to mafia. Opinię o tym, czy kekarz
XY zawinił, wydale NIL. Czyli lekarze o lekarzach. Mafia wygłusza wszystkie sprawy o
błędy lekarskie. Oni się niczego nie ,,boją" i ty dobrze o tym wiesz, lewaczku. Oni
CZEKAJĄ NA ŁAPÓWĘ. Która baba nie da, to jączostawiają, niech jej martwy płód w
brzuchu zgnije i ją zabije. I taka jest prawda. Procedury medyczne w przypadku
całkowitego bezwodzia istnieją od praktycznie stu lat i były stosowane, i nadal
istnieją, ale teraz POwscy rzeźnicy ich nie dopełniają, pitoląc o ,,zakazie aborcji
przez PiS", tłuku lewacki. NIE ISTNIEJE ZAKAZ ABORCJI GDY CIĄŻA JEST OBUMARŁA LUB
ZAGRAŻA ŻYCIU CIĘŻARNEJ. Ale rzeźnicy wynicowują przepisy na swoje kopyto.
Powszechnie wiadomo jest i ludzie o tym piszą, że ciężarne z bezwodziem, które nie
zapłacą haraczu, są pozostawiane samym sobie.
Niektóre po prostu nie wiedzą, że trzeba zapłacić, bo jeszcze do niedawna kobiety w
ich sytuacji były zgodnie z procedurami po prostu wraz z dziećmi ratowane w ramach
tzw. podtrzymania ciąży (jeśli możliwe) lub w procedurze ratowania życia matki
następowała terminacja ciąży lub ewakuacja płodu natychmiast po sygnale o jego
obumarciu (co jest banalnie proste do stwierdzenia, bo ustaje tetno). Lewacki obrońco
potworów na oddziałach położniczych.

> Czyli obrzydzasz prawactwo i katolicki fundamentalizm celowo?

Tobie? Nie muszę. Ty masz je wrodzone. I samonapędzające się na sam widok krzyża.

> Ciekawe...
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Parodia apostoła, jaki tam ,,Piotr". Pętasz się przy swoim wielkim imieniu w
charakterze tandetnego breloczka. Rodzice trafili z twym imieniem jak kulą w płot
albo zrobili sobie takie jaja po prostu.