Koniec z zażywaniem lekarstw.

31. Data: 2019-02-24 12:27:07

Temat: Re: Koniec z zażywaniem lekarstw.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat pisze:

> Nie dały. Ta bajko po prostu nie trzyma się kupy.

Znowu jesteś niegrzeczny kviatuszku obcinając wszystko co się da byle
postawić na swoim. Ale coraz gorzej ci idzie bo gdybyś miał coś do
powiedzenia to przedstawiłbyś jakąś swoją wersję tych wydarzeń. A ty
nic, tylko ciągle swoje to, że wszyscy naokoło ciebie nie mają racji.

LeoTar Gnostyk
http://leotar.eu/ - ocenzurowana

32. Data: 2019-02-24 12:44:46

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ilona pisze:

> Niezmiennie polecam Siergieja Niołajewicza :)
> https://docer.pl/doc/xx111
> https://docer.pl/doc/xn8c155
>
> Niejednokrotnie po lekturze, choćby pierwszej części, pojawia się u
> wielu czytelników zupełnie nowe postrzeganie rzeczywistości, prawie, jak
> po grzybkach.
> Jestem przekonany, że tezy, które przedstawiłeś powyżej, zobaczysz w
> jeszcze innej, perspektywie. Może, nawet uznasz, że istnieją one już od
> zawsze, choć w nieco innej, niejawnej formie?

Wysłuchałem kilku kilkuminutowych filmików nakręconych przez Pana
Łazariewa i odniosłem wrażenie, że pozuje on raczej na czarownika a w
kluczowych momentach przestaje być racjonalistą, ponieważ zaczyna
objaśniać zjawiska za pomocą nowomowy (neologizmów). Ja zaś jestem
racjonalistą i nie rozbudowuję systemu nowo-pojęć lecz gzie tylko mogę
stosuję brzytwę Ockhama. Dlatego w moim systemie wiedzy jest tylko jedna
przyczyna zła (chociaż kształtująca się przez długi okres wychowania
dziecka) natomiast w systemie Łazariewa tych przyczyn jest wiele. Moją
przyczynę można usunąć trwale zmieniając paradygmat wychowawczy, a co za
tym idzie i system wychowawczy, natomiast w systemie Łazariew nie mówi
się o trwałym usunięciu przyczyny zła lecz o konieczności powtarzania i
stosowania (trwale) psychoterapii. Czy chodzi zatem o trwałe wyleczenie
ludzi z syndromu zła, czy też o naganianie klientów psychoterapeutom i
psychiatrom?

33. Data: 2019-02-24 13:09:31

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ilona pisze:
> [...]

http://leotar.pl/year_2018/files/20180514-Rezygnacja
-z-przyjmowania-lekarstw.pdf

> Nie zapominaj, że masz prawo do wyboru, (zmiany), lekarza i nie rezygnuj
> z tego.
> Może, poszukaj sobie, (nawet przez Internet), jakiegoś innego, który
> byłby gotów zrozumiec poprawę Twojego zdrowia wskutek diety, którą
> prowadziłes.

To nie jest takie proste. W PDPS w Ostrowinie jest 2 psychiatrów: kobiet
i mężczyzna. Oboje dbają nie tyle o zdrowie mieszkańców ile o kasę
farmaceutów, których wytworami się posługują i dzięki którym sami mają
zajęcie (i kasę). Czy myślisz, że przy obecnym stanie świadomości
społecznej lekarze aż tak bardzo różnią się od reszty społeczeństwa, że
są skłonni przyjmować i dopuszczać do realizacji nowinki z zakresu
ochrony zdrowia psychicznego i somatycznego? Przecież oni, tak samo jak
i politycy wywodzą się z tejże masy społecznej, której świadomość
odpowiedzialności za samych siebie dopiero się buduje. A rozpoczęło się
to od kopniaków Balcerowicza i wcześniej reformy Wilczka. To jest proces
długotrwały a szczególnie psychicznie bolesny dla lekarzy i prawników,
dwóch najbardziej konserwatywnych grup społecznych, które sprawują od
wieków władzę nad kierunkami rozwoju społeczeństw. Faktem również jest,
że są to ludzie bardzo dobrze wytrenowani umysłowo i, w mojej ocenie,
zdolni do błyskawicznej zmiany kierunku działania właśnie ze względu na
swoje przygotowanie i wyposażenie w wiedzę historyczną. Kika miesięcy
temu spotkałem lekarza, który "zaskoczył" błyskawicznie w działce, którą
uprawiam i dzięki wiedzy, którą mu przekazałem szybko uwolnił się od
alkoholizmu. Mam potwierdzenie na skuteczność mojego systemu w
wychodzeniu z uzależnień. Oczywiście, tak jak każda psychoterapia,
proces odtruwania psychiki zabiera trochę czasu, ale metoda terapii
przez udostępnianie wiedzy o pochodzeniu przemocy i sposobie uwolnienia
się od niej nadaje się do szybkiego przygotowania dużej grupy
terapeutów, którzy będą przyśpieszać proces przemian świadomości.

34. Data: 2019-02-25 01:45:34

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-24 07:30, gazebo wrote:
> [...]
youtu.be&t=10

> doceniam komplement, dziekuje

No nie bądz dziwny.
Podałeś jakiś 'przekład', czy 'przykład'?

Bardzo dobry przYkład!
Podczas walki o żywność, wychodzi z nich ta zwierzęca natura.
Nikt nie twierdzi, że one wciąż latają 'na zdalnym sterowaniu'.
Być może jest to proces, którego doświadczaja po obfitym posiłku i
traktują, jako formę relaksu. Tak jak niektórzy lubią balet mongolski.

Jeśli twoje wyobrażenie rzeczywistości nie jest spójne, to nie znaczy,
że rzeczywistość nie jest spójna.
'Materiał do przemyśleń', polecam szczególnie, na długie marcowe
wieczory, w oczekiwaniu na Brexit.

https://www.youtube.com/watch?v=JKHUaNAxsTg

35. Data: 2019-02-25 02:10:07

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-24 12:44, LeoTar Gnostyk wrote:

> [...]
> stosowania (trwale) psychoterapii. Czy chodzi zatem o trwałe wyleczenie
> ludzi z syndromu zła, czy też o naganianie klientów psychoterapeutom i

Jest wręcz przeciwnie. W tekscie, który podałem, jedzie po wszelkiego
rodzaju terapeutach i uzdrowicialach, jak po burej kobyle.

Być może po paru filmach z youtuba, można odnieść takie wrażenie, jednak
po przeczytaniu, choćby pierwszej części pojawia się zupełnie inne
odczucie.
Autor występuje w roli Prometeusza, ofiarującego ludziom ogien. Metoda,
która prezentuje, jest możliwa do wykonania samodzielnie i tylko
samodzielnie. Nikt z zewnątrz nie jest w stanie pomóc.

tu cześć pierwsza:
https://megawrzuta.pl/files/4b36969db997d97edf425b9e
28f5d84f.pdf

36. Data: 2019-02-25 02:19:35

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-24 13:09, LeoTar Gnostyk wrote:

> [...]
> się od niej nadaje się do szybkiego przygotowania dużej grupy
> terapeutów, którzy będą przyśpieszać proces przemian świadomości.

To przynajmiej masz satysfakcje, że komuś pomogłeś.
Lekarze, generalnie nie mogą eksperymentować na pacjętch, muszą stosować
'procedury'.
Pozaproceduralne metody możesz stosować sam, na własną odpowiedzialność,
rzecz w tym, aby jednak ktoś z zewnątrz mógł od czasu do czasu
obiektywnie coś doradzić.

37. Data: 2019-02-25 20:39:53

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/02/2019 o 00:45, Ilona pisze:

youtu.be&t=10

> No nie bądz dziwny.

niby dlaczego?

--
gazebo

38. Data: 2019-02-26 21:45:25

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ilona pisze:

-z-przyjmowania-lekarstw.pdf

(...)

> [...]
> odpowiedzialność, rzecz w tym, aby jednak ktoś z zewnątrz mógł od
> czasu do czasu obiektywnie coś doradzić.

Procedury zostały wymyślone przez innych lekarzy a ci, którzy je
wykonują w wielu przypadkach robią to bezmyślnie i bezkrytycznie
powielają czyjeś, możliwe nawet błędy. Wprawdzie procedura jest wynikiem
wielu doświadczeń to jednak najlepszą sytuacja byłaby taka, kiedy
procedury nie trzeba byłoby stosować.

Natomiast co do tzw. obiektywnego spojrzenia niezależnego eksperta racz
zauważyć, że ekspert, który nie jest w stanie znależć się w odmiennym
stanie świadomości nie może być obiektywny ponieważ widzi tylko jedną
stronę medalu. Musi więc mieć "przechył" w którąś stronę, musi obstawać
za stroną, która mu lepiej pasuje (schlebia mu, mami go i stara się
przeciągnąć na swoją stronę używają ukrytych sposobów) i dlatego nie
może być obiektywny. Tzw. niezależni eksperci, którzy nie mają
zrównoważonego mózgu androgyna powinni poddać się intensywnej terapii
przygotowującej ich do samodzielnej zmiany stanu świadomości. Nie należy
jednak zapominać o tym, że będą oni poddani społecznemu ostracyzmowi.

39. Data: 2019-02-26 22:35:43

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-25 20:39, gazebo wrote:

youtu.be&t=10

> niby dlaczego?

????? ?????!

40. Data: 2019-02-26 22:46:26

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-26 21:45, LeoTar Gnostyk wrote:

> [...]
> przygotowującej ich do samodzielnej zmiany stanu świadomości. Nie należy
> jednak zapominać o tym, że będą oni poddani społecznemu ostracyzmowi.

Procedury mają na celu unifikacje pacjęta, ale każdy z nas ma prawo do
troski o własne zdrowie.
Ten obiektywizm, to rozumiem jako opinię kogos, kto patrzy z boku i
dobrze nam życzy.

Czy należy kalać własne gniazdo?
Nobliści o Bogu.
Kosiński - antypolski żydowski kłamca.