Re: Korekcja wzroku

Data: 2016-12-09 15:20:15
Temat: Re: Korekcja wzroku
Od: j...@g...com

> https://paleosmak.pl/leczenie-krotkowzrocznosci/
>
> "Krótkowzroczność powstaje głównie dzięki trwającemu bardzo długo używaniu
> oczu niezgodnie z celem, do jakich ewolucja je zaprojektowała - czyli
> patrzenia w bliż, a nie głównie w dal."
>
> <Totalny blad.

> Cwiczeniami mozna nieco poprawic.
> S*

Podaj linka do "Josephson" - bo twój post jest o zabarwieniu ironicznym więc nie wiem
czy całość czy połowa to żarcik - ale dziękuję za opinię krytyczną :)

Badania pokazały, że Eskimosi nagle dostali krótkowzroczności gdy wprowadzono
obowiązek szkolny, mimo przesłanek że dzieci jedzą to samo co rodzice (może efekt
cieplarniany, albo zaćmienie słońca ?).

jeden z rozdziałów tu:
http://www.preventmyopia.org/fdapetition.pdf
podobny artykuł po polsku: