Re: Krem do tortu

Data: 2004-04-13 20:58:13
Temat: Re: Krem do tortu
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net>

On 13 Apr 2004 20:00:07 GMT, Wladyslaw Los <w...@o...pl> wrote:
: In <s...@o...slodki.domek> Katarzyna Kulpa wrote:
: >
: > ja akurat nie przejmuje sie zadnymi dietetykami, a te kremy w
: > cukiernianych tortach naprawde strasznie mi nie smakuja. 100 razy
: > lepszy jest chocby kajmak, ktory jest i tlusty, i slodki, a taki
: > smaczny i delikatny.
:
: Podejrzewam, że po prostu nie jadłaś dobrego tortu z maślanym kremem.

to jest bardzo mozliwe. jak siegne pamiecia, niewiele jadlam w zyciu dobrych
tortow.

: Kajmaku, jak go lubię, nie nazwałbym "delikatnym". To dość prymitywny
: przysmak.

phi. kajmak prymitywny? prymitywny to jest schaboszczak :)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska