Re: Kruche ciasto na tarty, inne na ciastka lub mazurki

Data: 2003-10-14 21:43:58
Temat: Re: Kruche ciasto na tarty, inne na ciastka lub mazurki
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com>

"walkie!" wrote:

> Ile Ci z takiej ilosci skladnikow wychodzi tego ciasta?

Wystarczajaco na duza tarte albo na tortownice 24 cm z brzegiem
wyklejonym na 4 cm

> A to Ci technika - ja zawsze lapska pcham i moze rzeczywiscie za duzo
> swojego ciepla mu oddaje. Acha i same zoltka da sie utrzec na taki
> piasek? Czy z jakas domieszka bo ja nie wiem i nie widzialam czegos
> takiego nigdy.

Tak, jest to dziwne, ale jak sie te ugotowane na twardo zoltka rozmiesza
widelcem, ladnie sie rozpadna. Przez sito oczywiscie bedzie latwiej, ale
mi zal tego, co na tym sicie zostaje, wiec drobie widelcem. Mozna tez
uzyc surowych zoltek, ale to ciasto nie bedzie tak kruche, jak z
gotowanymi.

MB