Re: Kuron [By3o: Re: szarpanie sie z sa3at? jaki ma sens?]

Data: 2006-06-22 09:37:12
Temat: Re: Kuron [By3o: Re: szarpanie sie z sa3at? jaki ma sens?]
Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

** flower wrote:

> STOP.
> Według Ciebie seksuologiem może być tylko, że tak powiem, chutliwy
> jebaka?

Nie. To Twoje skojarzenie, moim zdaniem seksuologiem może być ktoś kto
jest w tej materii *normalny*. Chutliwym jebaką to może być powiedzmy
call-boy.

> Księdzu nie po drodze z tym zawodem, ale nie sądzę, żeby seksuolodzy
> mieli tak bogate życie erotyczne, żeby wszystko znali z własnej
> praktyki.

Ale księża też często wypowiadają się np. w tematach życia
małżeńskiego, aborcji itp. :) Tak samo wydaje mi się to podejrzane jak
tłusty (chorobliwie otyły) kucharz.

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )