Re: Kviatkowi...

Data: 2018-05-13 21:52:02
Temat: Re: Kviatkowi...
Od: Kviat

W dniu 2018-05-13 o 14:21, XL pisze:

> Nic z tych rzeczy. Po prostu jest zbyt głupi i agresywny, żeby możliwa była
> rzetelna dyskusja. Moja ekonomika prowadzenia dyskusji każe mi wykluczać
> tego typu ,,rossssmufcuf".

Twoja ekonomika dyskusji polega na oznajmianiu prawd objawionych przez
chory na fanatyzm religijny umysł, a nie na dyskusji.
Każda rzetelna próba polemiki z tobą doprowadza cię do furii, bo jednym
prostym zdaniem można wykazać, że zwyczajnie zmyślasz, byle tylko
uzasadnić swoje religijne urojenia. Za te kłamstwa będziesz się smażyć w
piekle :)
Wy religianci od wieków macie tak prane mózgi, że ludzi którzy bronią
się przed spaleniem na stosie, utopieniem w rzece, albo narzucaniem siłą
waszych religijnych idiotycznych praw i podatków, nazywacie agresywnymi.
Gorzej, własnym dzieciom robicie taką samą krzywdę: niezdolność do
jakiejkolwiek merytorycznej dyskusji, kompletny brak empatii i
refleksji, wybujałe poczucie zajebistości nad wszystkimi innymi, którzy
nie wierzą w waszego boga.
To religianci tworzą konflikty z innymi religiantami i niewierzącymi,
wywołują wojny i sieją terroryzm, zabijają z imieniem jakiegoś boga na
ustach. A ty mi tu piszesz, że to ja jestem agresywny... Żałosne. I
głupie :):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr