Re: Kwasniewski o jablkach

From: "jurek" <g...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Kwasniewski o jablkach
Date: Wed, 3 Mar 2004 13:14:59 +0100
<c1mv76$tu8$1@absinth.dialog.net.pl> <c1n0qi$ev0$1@news.onet.pl>
<c1n5iu$1sad$1@mamut.aster.pl> <c1o49m$kat$1@news.onet.pl>
<c1o6k1$2s3n$1@mamut.aster.pl> <c1o79t$evl$1@inews.gazeta.pl>
<c1o7rr$2t4m$1@mamut.aster.pl> <c1o8kp$jhh$1@inews.gazeta.pl>
<c1oakj$3086$1@mamut.aster.pl> <c1oese$d0g$1@inews.gazeta.pl>
<c1ofet$3rj$1@mamut.aster.pl> <c1pe4o$op$1@inews.gazeta.pl>
<c1pkco$op1$1@mamut.aster.pl> <c1pver$dmv$1@inews.gazeta.pl>
<c1pvsb$13f1$1@mamut.aster.pl> <c1q15f$j63$1@inews.gazeta.pl>
<c1v6j8$jb0$1@atlantis.news.tpi.pl> <c1vbc1$jn0$1@inews.gazeta.pl>
<c1vg8n$lvm$1@atlantis.news.tpi.pl> <c1vmfo$7fl$1@inews.gazeta.pl>
<c21lct$9qr$1@nemesis.news.tpi.pl> <c21v3r$l78$1@inews.gazeta.pl>
<c222vu$h31$1@nemesis.news.tpi.pl> <c22sid$ms7$1@inews.gazeta.pl>
<c24duk$64d$1@atlantis.news.tpi.pl>

> Chodzi Ci o analogie miód - cukier do białk z żółtka - białko roślinne?
> Jeśli jej nie rozumiesz to chętnie Ci wytłumaczę o co chodzi.

nie, to nie to. Bedzie to post o Cooler-ze chociaz to nie on jest tematem
tej grupy, ale poniewaz naciskasz na ten temat to prosze bardzo.
Tytulem wstepu: jestem na KF-ie u Cooler-a (sam wielokrotnie to mowil), moje
wypowiedzi zna wylacznie na podstawie postow ktore sa odpowiedziami na moje
posty, a wiec juz "obrobione" przez odpowiadajacego (sam to powiedzial),
nigdy nie pytal o uscislenie moich wypowiedzi ani o szczegoly.

detal: moja przygoda z dieta, a wiec premedytowane wlaczanie czy wyrzucanie
okreslonych produktow z jadlospisu zaczelo sie w 1991 roku(powod:
stwierdzenie u mnie kolejnej groznej choroby), a skonczylo sie w 1999
przejsciem na DO. W ciagu tych 8 (osmiu)lat , bylem na trzech okreslonych
dietach. A wiec srednio 2,5 roku na jednej i w rzeczywistosci prawie tak
bylo.

Dalej: z moich "szczatkowych" wypowiedzi, ze stwierdzen wyciagnietych z
kontekstu, bez zadnej(!) dyskusji ze mna, wyplodzil opinie o moich szarych
komorkach. (czy ten model "obrobki" czegos Ci nie przypomina?)
Ciag dalszy: gdyby to sie na tej wypowiedzi skonczylo, nic ciekawego by sie
nie wydarzylo(przywyklem), ale!....
nagle model splodzony przez Cooler-a stal sie "standartem". Grupa "wzajemnej
adoracji i wsparcia" zaskoczyla bez pudla. NIe jest to grupa ze statutem czy
szefem, ale raczej system naczyn polaczonych.Ciekawe jest to ze grupy nie
tworza "wyznawcy" jednej diety, sa wege , MM ludzie ktorych diety nie znam i
nic mnie to nie obchodzi, ale jest tez....... Opty(!!). Motywacje tej osoby
sa mi obojatne, ale to rozwala jeszcze jeden mit o DO jako sekcie? Zeby bylo
jeszcze zabawniej ta osoba tez uzywa takich sformulowan ;)
i to koniec dyskusji o Cooler-ze&Co

Jurek