Re: Kwiatki i pszczółki.

From: "Chiron" <c...@t...ja>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kwiatki i pszczółki.
Date: Tue, 30 May 2017 15:08:01 +0200

=========

> Chyba akurat w tym przypadku niezbyt trafiona analogia. Eloje to raczej
> chrześcijanie, wiatraki to krzyże, a Morlokowie to islamiści.
> Ten obraz pokazuje charakter chrześcijaństwa wobec islamu - i
> przeciwnie:chrześcijaństwo nie prowadzi agresywnej polityki terroru, a
> islam i owszem, wobec chrześcijaństwa.

Jak d otej pory jednak chrześcijaństwo broniło się- i to skutecznie. Teraz
Eloje nawet nie chcą wiedzieć, co sie dzieje z tymi, co zniknęli. Aby o nich
pamiętać, tatuują sobie pszczółki czy też malują kredą po trotuarach.
Wszelkie wypowiedziane choćby tylko słowa o obronie- są surowo karane.

--
Chiron